1402/12/29
8:17
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 02 آبان 1398 11:34

نکونام: به حمایت هواداران نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که به حمایت هواداران نیاز داریم، گفت: هر چقدر بگذرد مطمئن باشید که فولاد منسجم‌تر، بهتر و موفق‌تر خواهد شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با نساجی از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: خوشحالم تیم مازندران در لیگ برتر نماینده دارد. امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد. این تیم را خود من پس از ۲۴ سال توانستم به لیگ برتر بیاورم و از این موضوع واقعا خوشحال هستم. همیشه خوشحالی خاصی در وجودم درخصوص نساجی وجود داشته است و خواهد بود.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم زیرا نساجی با کمترین تغییرات در لیگ برتر حضور دارد. ضمن این که این تیم در امر گلزنی موفق و تیمی است که خوب گل می‌زند و خط حمله خوبی دارد. با توجه به شناختی که از تیم حریف داریم، تلاش می‌کنیم فردا یک بازی خوب و همراه با تاکتیک مورد نظر را ارائه دهیم تا در نهایت بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: ما نیاز به حضور هوارداران و حمایت آن ها داریم تا فردا بتوانیم با حمایت آن‌ها به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییرات خوبی که فولاد امسال در خط دفاع داشته است، در هفته‌های اخیر شاهد تحول خوبی در خط حمله تیم بوده‌ایم، آیا به آن چه در فاز حمله مدنظر بوده است، رسیده اید؟ عنوان کرد: از روز اول که به این جا آمدم صحبتم این بود، تیمی که دچار تغییر و تحول شده است، نیاز به زمان دارد. می‌بینید که تیم در تمام زمینه‌ها در حال پیشرفت است و نه تنها خط دفاع و خط فوروارد، بلکه تمام خطوط فولاد حرکت رو به جلو خوبی دارند. من به خط خاصی نگاه نمی‌کنم و به تیم نگاه می‌کنم و نسبت به تیم تصمیم‌گیری می‌کنم. این روند رو به رشد را در تیم می‌بینم و با توجه به تجربه‌ای که در فوتبال دارم این صحبت را دارم. به هر حال تیمی که این قدر تغییر و تحول داشته است، برای رسیدن به اهداف خود نیاز به زمان دارد. هر چقدر بگذرد مطمئن باشید فولاد منسجم‌تر، بهتر و موفق‌تر خواهد شد.

نکونام ادامه داد: با توجه به این که امسال تنها می‌توانستیم شش بازیکن جذب کنیم، قطعا در نیم فصل اگر تیم تقویت شود، شرایط خیلی بهتر از این خوادهد شد. همان طور که روز اول گفتم و باز هم می‌گویم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین جایگاه‌مان را برای باشگاه فولاد به دست آوریم و هواداران‌ را خوشحال کنیم.

وی در خصوص نساجی نیز خاطر نشان کرد: فوتبال به این صورت نیست که بگوییم حریف، خط حمله و خط دفاع اش قوی است یا در خط دیگر دچار ضعف هستند، در هر صورت نساجی در خط حمله خوب است اما همیشه در تمام بازی‌ها تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و به تمام تیم ها احترام می‌گذاریم ولی وقتی وارد زمین می‌شویم با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا تاکتیک خودمان را پیاده کنیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال آیا حمایت لازم از تیم صورت می‌گیرد تا امسال فولاد بتواند در نمیه بالایی جدول باقی بماند؟ گفت: حمایت صد درصدی از تیم وجود دارد. خدا را شکر آقای آذری واقعا زحمت می‌کشد و تمام وقت دنبال انجام کارهای تیم است تا به موفقیت برسد که از او قدردنی می‌کنم. آقای محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد نیز همیشه کنار ما بوده است. در موفقیت یک تیم تنها یازده نفر دخیل نیستند، بلکه باشگاه، شرکت و هواداران نیز همه به صورت زنجیروار به هم وصل هستند و برای رسیدن به موفقیت همه به هم نیاز داریم. رسانه‌ها نیز در این موفقیت نقش مهمی دارند. زیرا شما رسانه‌ها هستید که اخبار را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنید. همه این‌ها می‌توند به یک تیم برای رسیدن به موفقیت کمک کند. به این صورت نیست که برد یک تیم برای یکی دو نفر باشد. موفقیت برای کل مجموعه است نه یک تیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردا یک بازی نود دقیقه‌ای داریم و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. قطعا تمام تلاش مان را می‌کنیم و نتیجه هر چه شد، خدا را شکر می‌کنیم ولی تمام تلاش مان را می کنیم که به پیروزی برسیم.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

بهنام
جمعه 03 آبان 1398 1:34 AM
من برای خودم بلیط الکترونیکی گرفتم الته بنظرم با این کار دارید ورزشگاهها را از تماشاگران خالی می کنید برای پسرم که کارت ملی ندارد چطور بلیط بگیرم یا نیازی نیست لطفا راهنمایی کنید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---