1403/01/10
11:7
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 11 آبان 1398 11:47

آذری: هواداران برای بازی با پرسپولیس بهانه دست کسی ندهند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که طبق قوانین، ۹۰ درصد ظرفیت استادیوم شهدای فولاد متعلق به هواداران فولاد و ۱۰ درصد متعلق به پرسپولیس است، گفت: از هواداران می‌خواهم حضور حداکثری داشته باشند تا بهانه دست کسی ندهیم که استادیوم خالی مانده بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهارکرد: تیم فولاد تقریبا یک روند رو به رشد را طی می‌کند و خدا را شکر تمام عوامل تاثیرگذار اعم از مدیران عالی‌رتبه شرکت فولاد خوزستان، اعضای هیات مدیره باشگاه، هواداران، کادر فنی، بازیکنان و رسانه‌ها به ما کمک کرده‌اند و فکر می‌کنم در مسیر درستی حرکت می‌کنیم. البته راه سختی در پیش داریم.

وی با بیان این‌که به نظرم کسب ۱۶ امتیاز از ۹ بازی قابل قبول است، گفت: بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم تیم فولاد فعلا یک تیم متوسط است و برای بهتر شدن باید تلاش کنیم. اگر مسیر و استراتژیکی که برای تیم تعریف کرده‌ایم، به خوبی هدایت و حمایت شود، فکر می‌کنم در یک برنامه حداقل سه ساله می‌توانیم به یکی از قدرت‌های خوب فوتبال کشور در آسیا تبدیل شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بازی این تیم در داربی خوزستان برابر نفت‌مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: خوشبختانه بازی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم ستاره این دیدار سوشا مکانی، دروازه‌بان نفت بود و این نشان می‌دهد که فولاد، فوتبالی را بازی می‌کند که تماشاگر خوزستانی دوست دارد. در این بازی سوشا مکانی در سه صحنه فوق‌العاده با تبحر خاصی فرصت‌ها را از ما گرفت.

وی درباره دیدار این تیم در هفته دهم لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز گفت: بازی با پرسپولیس همیشه برای تمام  باشگاه‌ها ویژگی خاص خودش را دارد. در حال حاضر تیم‌هایی چون استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانه به شانه هم رقابت می‌کنند. به هر حال فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس برای فوتبال خوزستان، این بار یک ویژگی خاص دارد زیرا در استادیوم فوق‌العاده شهدای فولاد برگزار می‌شود.

آذری بیان کرد: بر اساس قوانین نیز ۱۰ درصد ظرفیت استادیوم به هواداران پرسپولیس تعلق دارد و ۹۰ درصد متلعق به هواداران فولاد است. امیدوارم در پایان این بازی شاهد یک بازی شرافتمدانه، قدرتمند و مبتنی بر اصول اخلاقی باشیم. از خدا وند هم می‌خواهم فولاد برنده این بازی باشد.

وی بیان کرد: از هواداران می‌خواهم حضور حداکثری داشته باشند تا بهانه دست کسی ندهیم که استادیوم خالی مانده بود. اگر عزیزان‌مان انتظار دارند که ۹۰ درصد ورزشگاه به هواداران فولاد تعلق بگیرد، خواهشم این است که حداکثر دو ساعت قبل از بازی ۹۰ درصد جایگاه را پر کرده باشند و بهانه‌ای ایجاد نکنیم که سکوهای خالی باید در اختیار برخی از هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

آذری در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که همیشه از یک مسیر سه ساله برای موفقیت فولاد صحبت می‌کنید، آیا با توجه به انتظارات هواداران، ممکن است که این مسیر در مدت زمان کمتری طی شود؟ گفت: ممکن است این مسیر کوتاه‌تر شود اما ساز و کار می‌خواهد و باید این ساز و کار تعریف شود. من نمی‌توانم چنین قولی را بدهم و شاید مدیران دیگری باشند که بتوانند این ساز و کار را ترسیم کنند. من بر مبنای واقعیت‌ها صحبت می‌کنم و با توانمندی که فعلا در تیم وجود دارد، شاید بتوان مسیر را کوتاه‌تر کرد ولی باید اجازه دهید که مطالعه بیشتری صورت بگیرد. ارزیابی که من انجام دادم تقریبا باید چنین اتفاقی بیفتد. من از فولادی صحبت می‌کنم که سه سال دیگر بتواند نماینده خوزستان در جام باشگاه‌های آسیا باشد. مسیر قهرمانی در کشور ممکن است برای فولاد کوتاه‌تر باشد ولی باید دنبال فولادی باشیم که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---