1403/01/31
4:50
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 23 دی 1398 13:41

با توجه به زمان اعلام شده مسابقه فولاد و استقلال

علوی: قانون برای همه یکسان باشد

سرپرست تیم فولاد می‌گوید هم ما و هم استقلال بازیکن ملی‌پوش داریم و چه بهتر است که سازمان لیگ با دو باشگاه همکاری کند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی سرپرست تیم فولادخوزستان درباره دیدار با استقلال گفت: نمی‌دانم چه اصراری است که این بازی روز جمعه انجام شود، هم ما و هم استقلال بازیکن ملی‌پوش در تیم امید داریم و خواهان این هستیم که بازی به روز دیگری موکول گردد. دیدار استقلال در آسیا یک بازی ملی محسوب می‌شود و فکر می‌کنم بهتر باشد با احتساب همه شرایط این بازی به تعویق بیافتد، ما هم موضع خود در قبال این بازی را پیش از این گفته بودیم.

سرپرست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان همچنین ادامه داد: یک سوال مهم این است که چرا باید تاوان نتایج تیم ملی امید در انتخابی المپیک را ما بدهیم؟ ما سه بازیکن (عارف آقاسی، سینا زامهران و مجتبی‌نجاریان) در تیم ملی امید داریم که هر سه آن ها در ترکیب تیم اصلی فولاد هستند. سینا زامهران خرید زمستانی ما بوده که روی او حساب باز کرده‌ایم، این بازیکن نیاز به زمان دارد که با تیم ما هماهنگ شود و نمی‌شود همان روزی که در تیم حاضر می‌شود به طور فیکس بازی کند.

علوی در ادامه افزود: ما در نیم‌فصل نخست مسابقات با تمامی برنامه ریزی سازمان لیگ موافقت کردیم و احترام گذاشتیم، هرگاه گفتند بازی کن و یا بازی نکن، قبول کردیم و انتظار داریم که نگاه‌ها به تیم‌ها یکسان باشد. از سازمان لیگ نیز درخواست داریم که تاریخ بازی را به وقت دیگری موکول و این شائبه که نگاه‌ها برای تیم‌ها یکسان نیست را رد کند. باشگاه فولاد همیشه کمال همکاری با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داشته و در این شرایط انتظار داریم که آنها نیز به این درخواست ما جواب مثبت بدهند.

وی در انتها گفت: نمی‌دانم این چه نوع برنامه ریزی است، طبق برنامه سازمان لیگ ما باید پس از بازی با استقلال، ۱۴روز دیدار نداشته باشیم و تمرین کنیم، تمام دوران بدنسازی و آمادگی بدنی بازیکنان ما سوخت می‌شود و فکر می‌کنم تیم ما بیش از تمام تیم‌های دیگر، زمان را از دست می‌دهد و باشگاه بزرگ فولاد متضرر بزرگ این ماجرا خواهد بود.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---