1403/01/30
10:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 30 فروردین 1399 13:11

شرایط فوتبال از رشته‌های دیگر پیچیده تر است

رجبی: بستر برای پیشرفت فولاد فراهم است

حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید سه تا چهار هفته زمان لازم است تا تیم‌ها به شرایط ایده‌آل بدنی و تاکتیکی برسند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولادخوزستان درباره وضعیت تمرینی بازیکنان گفت: پس از این که تمرینات فولاد به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد، از بازیکنان خواستیم طبق برنامه، تمرینات شان را به صورت انفرادی انجام دهند و هر روز نیز پیگیر بازیکنان و روند تمرینی‌شان هستیم و شرایط خوبی دارند. خیلی‌ها امکانات لازم را برای تمرین در خانه ندارند و مجبور هستند به مکان هایی بروند که کسی نباشد. در هر صورت بدن بازیکنان‌مان تا حدودی آماده است ولی اگر قرار است که بازی‌های لیگ شروع‌ شود باید سه چهار هفته‌ای به تمرین گروهی بپردازیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره روند خوب فولاد در سه بازی متوالی پیش از تعطیلی لیگ نیز گفت: فکر می‌کنم یکی از بدشانس‌ترین تیم‌هایی که از کرونا ضرر دید، تیم فولاد بود. ما لیگ نوزدهم را تقریباً با بازیکنان جدید آغاز کردیم و همین نیز زمان برد تا تیم به هماهنگی خوبی برسد. یک‌سری نقاط ضعف هم داشتیم که توانستیم با جذب بازیکن در نیم‌فصل تا حدودی آن‌ها را جبران کنیم. در سه بازی پیش از تعطیلی لیگ نیز خیلی هماهنگ کار کردیم، امتیازات کامل را به دست آوردیم و به نظرم اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد، باتوجه به این که بیشتر بازی های فولاد در خانه بود، می توانستیم از این مهم استفاده کنیم. به هرحال شرایط خیلی خوبی داشتیم که لیگ با شیوع کرونا تعطیل شد و به نظر من فولاد خیلی ضرر کرد.

وی درباره چگونگی اتمام لیگ نیز عنوان کرد: شرایط فوتبال از رشته‌های دیگر پیچیده‌تر است و اگر قرار باشد فقط قهرمان را مشخص کنیم، پس تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده چه می‌شود؟ از طرف دیگر تکلیف تیم‌های صعودکننده از لیگ یک به لیگ برتر چه خواهد شد؟ همین‌ها باعث می‌شود که نشود تصمیم درستی گرفت و به خاطر همین پیچیدگی است که فیفا به دنبال این است که بازی ها انجام شوند.با توجه به این که بیشتر مشاغل در ایران کار خود را با تدابیر بهداشتی آغاز کرده اند، به نظرم با یکسری مراقبت های ویژه بهداشتی و حتی بدون بدون تماشاگر بودن مسابقات و به صورت فشرده، بتوان بازی های فوتبال را برگزار کرد تا تکلیف تیم قهرمان، تیم‌های سقوط‌کننده و تیم‌هایی که به سهمیه آسیایی می‌رسند، مشخص شود. وقتی مجبور به برگزاری لیگ باشیم، تمام تیم‌ها از فشردگی مسابقات متضرر می‌شوند و البته در این شرایط شاید بیشترین آسیب را بازیکنان ببینند.

رجبی در پایان با اشاره به این که نکونام می تواند با فراهم شدن شرایط لازم، فولاد را برای فصل آینده در قامت یک مدعی آماده کند، افزود: باتوجه به شخصیتی که نکونام دارد و چند سال به صورت حرفه ای در اروپا کار کرده و با شرایط حرفه ای نیز آشنا است، بستر برای پیشرفت فولاد فراهم است و باتوجه به امکانات و شرایطی که فولاد دارد، به نظرم نکونام می‌تواند اهداف و برنامه‌هایش را در این تیم پیاده کند. امیدوارم باشگاه فولاد هم شرایطی را فراهم کند تا نکونام بتواند تیم را در فصل آینده برای قهرمانی و کسب سهمیه ببندد، البته این مهم نیازمند بودجه و شرایط بهتر است تا فولاد بتواند یقه تمام تیم‌ها را بگیرد و جزو مدعیان قهرمانی باشد.

منبع خبر : ایسنا

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---