1403/01/10
20:3
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 31 فروردین 1399 13:10

منتظر شروع دوباره لیگ هستیم

نجاریان: فولاد به تیم گردن‌کلفتی تبدیل شده است

مدافع راست تیم فولاد می‌گوید که مشتاقانه منتظر شروع دوباره لیگ برتر و قدرت‌نمایی فولاد هستند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مجتبی نجاریان مدافع راست جوان تیم فولاد درباره وضعیت خود در روزهای قرنطینه و تمرینات اختصاصی گفت: با توجه به تمریناتی که زیر نظر کادرفنی انجام می‌دهیم و به صورت منظم و برنامه ریزی شده برایمان ارسال می‌شود سعی می‌کنیم کمی از فشار قرنطینه کم کنیم و بقیه وقت را کنار خانواده و در منزل سپری کنیم. تمرین در خانه و بدون توپ برای یک فوتبالیست شرایط سختی را به وجود می‌آورد و طبیعتا مثل تمرین گروهی و تیمی نمی‌شود ولی این یک بحران جهانی است. ماهم مجبوریم با تمرینات در خانه و حفظ آمادگی بدنی خود، آماده بدنسازی اصلی با تیم و شروع دوباره لیگ شویم.

نجاریان درباره تعطیلی مسابقات و تاثیر روی روند فولاد نیز گفت: این تعطیلی قطعا به ضرر مابوده، تیم ما با چند برد پی در پی در وضعیت رو به رشدی قرار داشت و کل تیم مصمم بودیم که فولاد را به جایگاهی برسانیم که در شان مردم خوزستان باشد ولی متاسفانه با تعطیلی بد موقع مواجه شدیم و مجبوریم با شرایط کنار بیاییم.

وی در مورد همکاری با جواد نکونام در این فصل گفت: کار کردن با کسی که روزی پای تلویزیون برای دیدن بازی‌هایش می‌نشستیم و لذت می‌بردیم مطمئنا افتخار بزرگی برای هر فوتبالیست است. آقا جواد سرمربی بسیار سخت‌گیر و جدی است و همین باعث شده بیشتر وقتمان را روی فوتبال متمرکز کنیم که به پیشرفت ما کمک می‌کند. اعتماد ایشان به من باعث شد اعتماد به نفس بیشتری بگیرم حتی به تیم ملی امید دعوت بشم و در مسابقات انتخابی المپیک نیز بازی کنم. وقتی بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود مطمئن باشید در باشگاهش نیز قوی‌تر از گذشته کار می‌کند.

مدافع راست بهبهانی تیم فولاد در مورد تاثیر حضور سعید آذری در باشگاه نیز گفت: باحضور آقای آذری نظم بالایی در باشگاه و بخش اداری به وجود آمده است. آقای آذری احترام خاصی برای بازیکنان و هواداران قائل هستند و این موضوع نشان دهنده شخصیت بالای ایشان است. اضافه شدن ایشان کنار اقای نکونام فولاد را به تیمی گردن کلفت تبدیل کرده است، آقای قاضی‌نور نیز در کنار ایشان بی‌وقفه تلاش می‌کنند که زحمات ایشان را نیز باید قدر بدانیم.

وی در انتها درباره تلاش پزشکان و پرستاران برای بازگشت سلامتی به جامعه نیز گفت: امید همه مردم جهان پس از خدا به پزشکان و پرستاران است که در این روزهای سخت ناجی جان و سلامتی مردم هستند. تنها وظیفه ما و راه تشکر از این عزیزان ماندن در خانه و انجام توصیه های بهداشتی است، انشالله هر چه زودتر با نابودی این بیماری بتوانیم به زندگی عادی برگردیم، مشتاقانه منتظر شروع لیگ و قدرت نمایی فولاد هستیم.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---