1403/02/01
3:53
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 28 اردیبهشت 1399 17:13

بازی در شهر دیگر اجحاف در حق تیم‌های خوزستانی است

آذری: مطمئنم در خانه از حریفان میزبانی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان می‌گوید شاید اکنون وضعیت خوزستان کمی نگران‌کننده باشد، اما به نظرم با کمک مردم به زودی همه چیز درست می‌شود.
به گزارش رسانه باشگاه فولاخوزستان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره موضوعات مختلف از جمله شروع دوباره لیگ برتر، شایعه میزبانی در شهر بی‌طرف، بازی با استقلال در اولین مسابقه پساکرونا و دیگر مسائل صحبت‌هایی کرد که در زیر مرور می‌کنیم.
شرایط فعلی خوزستان برای الان است نه یک ماه دیگر
نمی‌دانم چه کسانی این شایعات را مطرح می‌کنند. من ابتدا باید از تلاش‌های استاندار خوزستان، ستاد مبارزه با کرونا و بعد مجموعه فولاد خوزستان تشکر کنم که کمک زیادی به ما می‌کنند. مجموعه فولاد خوزستان با کمک همکاران و پزشکان یک کمیته‌ای برای مبارزه با کرونا تشکیل داده است. ریاست این کمیته برعهده محمدی، مدیرعامل مجموعه فولاد است و کارخانه، دستگاه‌ها و مجموعه باشگاهی فولاد خوزستان اعم از ورزشگاه شهدای فولاد و زمین تمرین‌مان مدام ضدعفونی می‌شود. در رابطه با وضعیت این روز‌های خوستان هم، این شرایط برای الان است نه یک یا دو ماه دیگر که قرار است لیگ برگزار شود.
مطمئنم که در خانه از حریفان‌ میزبانی می‌کنیم
 با توجه به تمهیداتی که ستاد مبارزه با کرونا و استانداری خوزستان در نظر گرفته، این شیب ابتلا به کرونا در خوزستان با یاری خدا به زودی کاهش پیدا می‌کند و من مطمئن هستم که ما در خانه از حریفان‌مان میزبانی می‌کنیم. شاید الان وضعیت خوزستان کمی نگران‌کننده باشد، اما به نظرم با کمک مردم به زودی همه چیز درست می‌شود.
بازی در شهر دیگر، اجحاف در حق تیم‌های خوزستانی است
اگر قرار باشد ما در زمین یا شهر دیگری از حریفان‌مان میزبانی کنیم که این هم اجحاف در حق فولاد است و هم دیگر تیم‌های خوزستانی. ما با همه وجود در خانه خودمان مقابل رقبا قرار می‌گیریم و تفاوتی هم ندارد که تیم حریف چه تیمی است. ما شرافت‌مان را که از سر راه نیاورده‌ایم.
بهتر است دوستان اجازه دهند سازمان لیگ تصمیم خودش را بگیرد
ما نقطه نظرات خود را در خصوص بازی‌های لیگ برتر فوتبال به صورت حضوری به مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم و در نهایت این سازمان لیگ است که تصمیم می‌گیرد چه زمانی کدام بازی را انجام دهیم. بهتر است دوستان اجازه دهند سازمان لیگ تصمیم خودش را بگیرد و ما هم در این مدت سعی می‌کنیم به خوبی تیم‌مان را آماده کنیم.
پنج زمین تمرین را آماده کرده‌ایم
پنج زمین تمرین را آماده کرده‌ایم که در صورت شروع تمرینات تیم فوتبال ما هر روز بتواند زمین را عوض کند تا مشکلی پیش نیاید. دوستان ما با زبان روزه این روز‌ها سخت مشغول انجام کار‌ها هستند و قرار است به زودی دو تونل ضدعفونی، یکی در ورزشگاه و یکی هم در مجموعه تمرینی نصب شود. با این حال، همه چیز به پروتکل‌هایی بستگی دارد که سازمان لیگ آنها را اعلام می‌کند.
از اظهارنظر‌های غیرکارشناسانه بپرهیزید
با توجه به صحبت‌های رییس جمهور و چراغ سبز وزارت بهداشت، ما مشکلی برای میزبانی از حریفان نداریم و آماده شروع بازی‌ها هستیم و بهتر است عده‌ای شایعه‌پراکنی نکنند. می‌خواهم در پایان به همه همکارانم اعم از بازیکنان، مربیان، مدیران باشگاه‌ها و... بگویم که از اظهارنظر‌های غیرکارشناسانه بپرهیزند چراکه این صحبت‌ها فقط جو را متشنج می‌کند و دوستی‌ها را کمرنگ می‌کند. بهتر است بگذارید مسئولان خودشان تصمیم نهایی را درباره مسابقات بگیرند.

منبع خبر : خبرگزای میزان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---