1403/01/30
21:31
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 29 تیر 1399 9:52

مسابقات نهایی نونهالان و نوجوانان در ابتدای فصل آتی دنبال می شود؛

قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر امید و جوانان

با نامه رئیس سازمان لیگ، دو تیم جوانان و امید باشگاه فولاد خوزستان به عنوان قهرمان لیگ‌برتر در رده‌های خود معرفی شدند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رئیس سازمان لیگ در نامه ای به هیات های فوتبال در مورد وضعیت مسابقات لیگ های پایه را تشریح کرد .

در نامه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ آمده : "باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده که می تواند در این خصوص  در انجام مسابقات به وجود آورد،  مسابقات لیگ برتر امید و جوانان در فصل جاری مختومه اعلام می گردد  و تیم قهرمان طبق آخرین وضعیت به دست آمده در جدول مشخص می گردد و تیم های سقوط کننده ایی که وضعیت آنها مشخص شده و شانسی برای حضور در جدول و لیگ مربوطه ندارند به عنوان سقوط کننده لحاظ گردند."

طبق نامه رئیس سازمان لیگ تکلیف لیگ‌های امید و جوانان مشخص شده و در هردو لیگ تیم فولادخوزستان با توجه به حضور در صدر جدول به عنوان قهرمان معرفی می‌شود.

تیم امید فولاد با 49 امتیاز و تیم جوانان فولاد با 45 امتیاز در رده نخست قرار دارد و با این امتیازات جام قهرمانی را به خانه می‌برند.

مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان و نونهالان که ۴ تیم به مرحله پایانی جهت روشن شدن تیم قهرمان صعود کردند به شروع فصل آتی موکول و برگزار گردد که نحوه برگزاری آن با هماهنگی با باشگاه ها متعاقبا اعلام می‌گردد.

با این اوصاف تیم‌های نوجوانان و نونهالان فولادخوزستان که به جمع ۴ تیم برتر فوتبال ایران در رده خود رسیده‌اند، نیز باید در ابتدای فصل آتی مسابقات خود را برگزار کنند و برای رسیدن به قهرمانی بجنگند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---