1403/01/10
18:41
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 15 آبان 1399 20:21

نکونام پیش از نخستین دیدار لیگ برتر بیستم؛

شناخت خوبی از تیم ذوب آهن اصفهان داریم

نکونام: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شروع لیگ است و شناخت کافی از تیم‌ها وجود ندارد، لیگ ماراتن ادامه‌دار است و تمام تمرکز روی تیم و موفقیت تیم خودمان است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان ، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شروع لیگ است و شناخت کافی از تیم‌ها وجود ندارد و سعی کردیم نسبت به شرایطی که تیم دارد، جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد افزود: بازیکنانی که جذب کردیم را زودتر با تیم و بازیکنانی که فصل قبل برای فولاد زحمت کشیده بودند، آماده کنیم تا تیم آماده‌ای را راهی مسابقات کنیم؛ با توجه به این‌که نمی‌دانستیم چه زمانی تمرینات را شروع کنیم، سعی کردیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: باید از سعید آذری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم که در نقل و انتقالات زحمات زیادی کشید تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، با توجه به بودجه‌ای که داشتیم جلو رفتیم و توانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا شرایط خوبی در لیگ داشته باشیم و سبب افتخار مردم خوزستان شویم.

نکونام در مورد حضور مربیان جوان مانند رضایی، رحمتی و نویدکیا در لیگ گفت: تمام مربیان دوست‌های من هستند و در کنار یکدیگر بازی کردیم، امیدوارم موفق باشند، مربیان جوان در فوتبال دنیا رقابت می‌کنند و در علم روز دنیا سبقت گرفته‌اند؛ امیدوارم مربیان جوان در لیگ برتر و لیگ یک موفق باشند و به فوتبال کشور کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد ذوب‌آهن و تغییراتی که داشته است، بیان داشت: هر مربی سبک خود را دارد، بازیکنان در لیگ شناخته‌ شده‌اند و شناخت خوبی از بازیکنان ذوب‌آهن داریم؛ ذوب‌آهن تغییراتی داشته است و ناشناخته بودن برای هفته‌های ابتدایی است؛ لیگ ماراتن ادامه‌دار است و تمام تمرکز روی تیم و موفقیت تیم خودمان است.

وی در مورد تقابل با رحمان رضایی عنوان داشت: تقابل در زمین فوتبال است، من و رحمان رضایی بازی نمی‌کنیم و مربی هستیم و بازیکنان در زمین برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند؛ امیدوارم بازی خوبی باشد و با موفقیت برای ما همراه باشد.

نکونام در مورد هدف‌گذاری باشگاه فولاد تصریح کرد: هدف‌گذاری ما از گذشته این بوده است که تمام تلاشمان را در همه بازی‌ها انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه و عملکرد را داشته باشیم. سرمربی تیم فوتبال فولاد در پایان گفت: تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و به هر بازی نگاه ویژه داریم، نمی‌شود در مورد جام یا رتبه صحبت کرد اما همه تلاشمان را تا روز آخر انجام می‌دهیم و هواداران فوتبال این موضوع را متوجه شده‌اند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---