1403/01/09
22:54
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 20 آذر 1399 20:25

در دومین روز از لیگ برتر وزنه برداری؛

غلبه قهرمان فولادی بر قهرمان المپیک

 در جريان مسابقات روز دوم ليگ برتر وزنه برداری در دسته ٩٦كيلو، پولاد مرد عضو تیم فولاد خوزستان كه سابقه قهرمانی جهان را دارد، كیانوش رستمی قهرمان المپيك را در رقابتی ديدنی و بسیار نزديك شكست داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دور رفت لیگ برتر وزنه برداری به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان در اهواز در حال برگزاری است.

در یكی از حساس ترین مسابقات امروز (پنجشنبه) سيدايوب موسوی جوان خوش استيل و آبادانی تیم فولاد خوزستان در کنار حمید رشیدی مربی خودش موفق شد با زدن وزنه های يكضرب ١٦٤ كیلو و دوضرب ٢١٣ كیلو (مجموع ٣٧٧كيلو) در مقابل كیانوش رستمی وزنه بردار قهرمان المپیك از تیم گهرزمين سيرجان که بهداد سلیمی هدایت آن را بر عهده دارد، با اختلاف ١ كیلو پيروز شده و شادی را برای وزنه برداری استان به ارمغان آورد.

همچنین از باشگاه فولاد خوزستان و در دسته ۸۱ کیلوگرم حسین سلطانی با رکورد ۱۵۷ یکضرب و ۱۸۲ دوضرب (مجموع ۳۳۹ کیلو) رتبه دوم را به خود اختصاص داد و هادی پور حسینی دیگر وزنه بردار فولاد در این دسته چهارم شد.

گفتنی است، در سومین و آخرین روز از این رقابت ها فردا (جمعه) رحمان اورامه، علی هاشمی، علی داودی و رضا روحی از باشگاه فولاد خوزستان روی تخته می روند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---