1403/01/10
15:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 07 دی 1399 0:12

هاشمی‌نسب:

آذری: فولاد انتظارات را تاکنون برآورده کرده است

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اجازه نمی‌دهیم که بواسطه تغییراتی که در برنامه لیگ ایجاد شده‌است، سه هفته پیاپی خارج از خانه بازی کنیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد درباره آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: باید ابتدا از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم. ما به یک شوک نیاز داشتیم این اتفاق هم رخ داد. از این هفته تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهتر از قبل ظاهر شویم و به مسیرمان برگردیم. امسال لیگ سختی داریم و همه تیم‌ها شانه به شانه هم حرکت می‌کنند. این مسئله می‌تواند در آینده برای فوتبال بسیار خوب باشد چون مربیان جوان زیادی داریم که می‌توانند به فوتبال ما چیزهای زیادی اضافه بکنند. این نوگرایی در مربیگری همه ما را خوشحال می‌کند. مربیان جوانی که وارد لیگ شده‌اند از نظر علمی و تاکتیک‌های جدید فوتبال می‌توانند به فوتبال ایران کمک شایانی کنند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: به نظر من امسال دیگر این طور نیست که یک تیم چهار یا پنج هفته زودتر قهرمان لیگ شود. به نظرم قهرمان این فصل دقیقه ۹۰ مشخص می‌شود و این یعنی لیگ بسیار دشواری داریم و البته بسیار جذاب.
آذری در پاسخ به این سوال که آیا انتظارش از فولاد تا اینجای لیگ برآورده شده یا خیر؟ گفت: با توجه به ادله‌ای که ذکر کردم و با توجه به سختی لیگ، بله انتظاراتم برآورده شده‌است؛ امیدواریم که در ادامه لیگ بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.
وی در خصوص تغییراتی که در برنامه لیگ و نامنظمی جدول به وجود آمده است، عنوان کرد: اگر قرار باشد به خاطر این اتفاقات ما سه هفته پیاپی خارج از خانه بازی کنیم، اجازه چنین اتفاقی را نمی‌دهیم. این یعنی اجحاف صددرصد در حق فولاد، یعنی کار غیرسیستماتیک پیش می‌رود. منطقی نیست که ما به خاطر تغییر برنامه سه هفته متوالی در زمستان خارج از خانه بازی کرده و یک دیدار را هم در تبریز برگزار کنیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: مسلما به این مسئله اعتراض و قطعا مقاومت می‌کنیم. مسابقات ما باید طبق برنامه از پیش اعلام‌شده، انجام شود. ما تا امروز یک ماه سکوت کردیم و حرمت نگه داشتیم اما اجازه نمی‌دهیم فولاد متحمل ضرر شود. ما از حق خودمان کوتاه نمی‌آییم. فولاد تیمی نیست که بخواهد سه هفته پشت پیاپی بیرون از خانه بازی کند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---