FooladFc.ir

ناکاجیما؛ جدیدترین خرید حریف اماراتی فولاد

حریف اماراتی تیم فولاد خوزستان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا یك مهاجم ژاپنی را به خدمت گرفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه العین امارات در فصل نقل و انتقالات زمستانی، شویا ناکاجیما (Shoya Nakajima) مهاجم ژاپنی را به صورت قرضی از باشگاه پورتو پرتغال جذب كرد.

ناکاجیما كه پیش از پورتو پیراهن الدحیل قطر را بر تن داشت در فصل 2020-2019 مورد توجه مسئولان این باشگاه پرتغالی قرار گرفت و با قراردادی 5 ساله به مبلغ 12 میلیون یورو (تا تاریخ 30 ژوئن 2024) به این باشگاه اروپایی پیوست. او که توان بازی کردن به عنوان وینگر را هم دارد اینك با انتقالی قرضی به العین امارات، یكی از باشگاه های قدرتمند غرب آسیا بازگشته تا پس از تسوكاسا شيوتاني (Tsukasa Shiotani‎)، به عنوان دومین بازیکن ژاپنی این تیم كار خود را از دور دوم فصل جاری آغاز كند.

ستاره 26 ساله تیم ملی فوتبال ژاپن در اولین اظهارات خود پس از امضای رسمی قرارداد به سایت باشگاه العین، گفت که من مطمئناً از عضویت در یکی از بهترین باشگاه های آسیا و تنها تیم اماراتی که عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده بسیار خوشحالم و افتخار می کنم و از چالش هایی که در انتظار من است به خوبی آگاهی دارم.

قابل ذکر است که العین در حال حاضر با 23 امتیاز از 13 بازی، در رده پنجم لیگ فوتبال امارات عربی متحده قرار گرفته و 9 امتیاز از تیم صدرنشین شارجه عقب است. این تیم 18 فرودین 1400 مقابل تیم فولاد خوزستان، نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

کد خبر : 10041 - جمعه 03 بهمن 1399 - 19:36
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است