FooladFc.ir

زاهدی: خاطرات فولاد در قلبم حک شده است

پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید که تمام ارکان باشگاه برای موفقیت تلاش می‌کنند تا نام باشگاه فولاد بر فراز فوتبال ایران باشد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، امید زاهدی بازیکن سابق تیم فولاد و مربی کنونی تیم فولادنوین در گفت‌وگو با رسانه باشگاه درباره معرفی خود و سابقه حضورش در تیم فولاد گفت: من سابقه بازی برای باشگاه فولاد بین سال‌های 1376 تا  1378 را دارم. دوران بازی کردن در فولاد همیشه برای بنده به یادماندنی و دوست‌داشتنی‌ ترین خاطرات به حساب می‌آید چراکه با پیراهن فولاد به تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌ آهن، شهرداری‌ تبریز و ... گل زده‌ام، که خاطرات آن روزها و شادی درکنار هواداران فولاد در قلبم برای همیشه حک شده است.
وی در خصوص حضور دوباره‌اش در باشگاه گفت: بنده بار دیگر افتخار حضور در جمع فولاد را پیدا کردم، در آن زمان درکسوت مربی‌گری و در سال‌های 1389  و 1390 در خدمت تیم جوانان فولاد بودم که تلاش کردم تمام داشته‌های اخلاقی و فنی‌ام را در خدمت بازیکنان جوان آکادمی قرار دهم و بتوانم در این مسیر خطیر و پرمسئولیت صادقانه انجام وظیفه کنم. بعد از جدایی از باشگاه فولاد به خاطر پاره‌ای از مشکلات دیگر افتخار حضور در این باشگاه را تا امسال نداشته‌‌ام که جا دارد از جناب آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه فولاد و همچنین آقای عزیز فریسات سرمربی محترم تیم فولادنوین کمال تشکر و قدردانی بابت دعوت از بنده و حضور دوباره در خانواده فولاد را داشته باشم. از ایشان به دلیل یادکردن از بازیکنان سابق و مربیان کنونی و دعوت از آن‌ها جهت همکاری در تیم‌های مختلف باشگاه فولاد تشکر می‌کنم که امیدوارم این حرکت زیبا تداوم داشته باشد و ما شاهد حضور خاک خورده‌های دیروز و پیشکسوتان امروز در مجموعه بزرگ فولاد باشیم.
وی ادامه داد: در خصوص وضعیت باشگاه فولاد باید بگویم که علیرغم مشکلات و محدودیت‌هایی که بخاطر این ویروس منحوس به وجود آمد، در حال حاضر تمامی تیم‌های پایه تا بزرگسالان با تمام قدرت مشغول به کار شده‌ و اکثر رده‌ها درگیر مسابقات هستند که برای همه همکاران خودم و کادر مدیریتی و هواداران آرزوی موفقیت وسربلندی را دارم.
او افزود: از کلیه هواداران عزیز و دوستداشتنی فولاد تقاضا دارم که حمایت‌هایشان از تیم‌های پایه تا بزرگسالان و همچنین از کادر مدیریتی باشگاه در راس آن جناب آقای آذری را داشته باشند و از همه شما هواداران واقعی که با تشویق‌هایتان همواره یارو یاور ما بودید کمال تشکر و قدردانی را دارم.
زاهدی در انتها در خصوص عملکرد تیم بزرگسالان نیز گفت: تیم خوبی از فصل قبل جمع شده است که فصل قبل موفق شدند سهمیه آسیایی را برای استان به ارمغان بیاورند، خسته نباشید می‌گوییم و تشکر می‌کنم. امسال آقای نکونام و کادر جوانش تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و قطعا تیم فولاد در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. هواداران عزیز از تمام تیم‌های فولاد به مانند همیشه حمایت کنند، بدانند باشگاه فولادخوزستان حرف‌های زیادی درادامه فصل خواهد داشت.‌ توقع و حرف زدن از قهرمانی یک صحبت ناسنجیده است و باید فشار روحی روی تیم ایجاد نکرد و ما پیشکسوتان با همراهی و همدلی هواداران باعث شویم تا فولاد بدون استرس و با تمرکز عالی بتواند به میدان برود‌.

کد خبر : 10046 - دوشنبه 06 بهمن 1399 - 11:45
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است