FooladFc.ir
رقابت های فینال لیگ برتر وزنه برداری کشور:
قهرمانی فولاد خوزستان در دسته 81 کیلوگرم

وزنه بردار باشگاه فولاد خوزستان در دسته 81 کیلوگرم خوش درخشید و مقام ارزشمند قهرمانی کشور را برای خوزستان به ارمغان آورد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رقابت های فینال لیگ وزنه برداری کشور امروز (چهارشنبه مورخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹) در دسته های 73، 81 و 89 کیلوگرم ادامه یافت و حسین سلطانی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۶۰ کیلوگرم یکضرب، ۱۸۶ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۶ کیلوگرم موفق شد بالاتر از حریفان خود از ملی حفاری، گهر زمین، نیروی زمینی، عقاب و مناطق نفتخیز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
همچنین محمدهادی پورحسینی دیگر وزنه بردار باشگاه فولاد در این دسته با رکورد ۱۵۰ یکضرب، ۱۷۲ دوضرب و مجموع ۳۲۲ کیلوگرم در یکضرب دوم و در مجموع پنجم شد.
فولاد خوزستان در روز اول رقابت ها نیز 3 نماینده داشت که ابتدا در دسته ۶۱ کیلوگرم، یعقوب پشوتنی علی رغم آسیب دیدگی از ناحیه کتف با غیرتی مثال‌زدنی به کار خود ادامه داد و با ۲۱۲ کیلوگرم در مجموع مقام چهارمی و ۶۶ امتیاز را برای فولاد به دست آورد. در دسته 67 کیلوگرم نیز که با قهرمانی جابر بهروزی از باشگاه گهر زمین سیرجان با ۲۹۹ کیلوگرم همراه شد، حافظ قشقایی  با ۲۹۱ کیلوگرم و محمد محمدی با ۲۷۰ کیلو از فولاد مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است، دور برگشت رقابت های لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور از روز سه شنبه در اهواز آغاز شده و با پیگیری رقابت ها تا جمعه 1 اسفندماه ادامه دارد.

کد خبر : 10097 - چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 21:16
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است