FooladFc.ir

بیانیه معاونت فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان

معاونت فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شرایط اخیر تیم بیانیه ای منتشر کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این بیانیه آمده است:
بنام خداوند بخشنده و مهربان
هواداران فهیم و خونگرم فولاد خوزستان
عزیزانی که همیشه و در همه حال بهترین حامی تیم محبوب فولاد خوزستان هستید. انسانهایی دلسوز و سینه سوخته در گرما و سرما.
سلام و درود بر شما
مدتیست خاطر شما عزیزان بابت نتایج تیم فولاد خوزستان آزرده گردیده است. و این حق مسلم هواداران فهیم فولادیست. این دغدغه خاطر همه ماست. مجموعه فولاد خوزستان از مدیریت شرکت فولاد گرفته  تا مدیریت باشگاه و سر مربی و کادر مربی گری و تمامی بازیکنان تیم ، همه و همه دست بدست هم داده ایم، با تمام مشکلات موجود و حواشی خارج از زمین ، تا لحظه آخر از هیچ تلاشی برای اعتلای نام و پرچم فولاد خوزستان دریغ ننماییم.
تلاش سرمربی محترم و کادر مربی گری و تمامی بازیکنان تیم فولاد خوزستان در این شرایط سخت ناداوریها و پنجره های بسته نقل و انتقالات و محدودیت‌ها و فشارهای خارج از زمین بر هیچکسی پوشیده نیست.
از شما عزیزان خواهشمندیم تحت تاثیر فضای مسموم مجازی و تحریکهای ناجوانمردانه که این ایام به قصد تخریب این مجموعه قد علم کرده است ، قرار نگیرید.
بررسی و چاره اندیشی این گونه مشکلات که گاها در همه تیم‌ها رخ میدهد ، نه در فضای مجازی و علنی است بلکه بایستی در مکانی آرام و متفکرانه و بدور از هرگونه حواشی و با حضور مدیران مسئول صورت پذیرد.
واحد فرهنگی و کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان و هواداران فهیم و عزیز و سینه سوخته فولاد ، همانند گذشته هوشمندانه و با سعه صدر و درایت و با حمایت کامل از مدیریت محترم باشگاه و تصمیمات ایشان ، کلیه اتفاقات را رصد کرده و طبعا زبان ناطق شما عزیزانی خواهد بود که صمیمانه و دلسوزانه نگران وضعیت موجود هستید.
لذا با توجه به شرایط کنونی کشور و اهمیت انتخابات پیش رو و محدودیت‌های تجمعی به علت بیماری واگیر کرونا خواهشمندیم از برگزاری هرگونه تجمعی خود داری فرموده و هدایت این کشتی بزرگ مجموعه فولاد را به ناخدای دریا دیده خود سپرده و با توکل بر خدا ان شاالله شاهد موفقیت‌های آتی تیم محبوبمان ، فولاد باشیم.
و السلام
معاونت فرهنگی باشکاه فولاد خوزستان.

کد خبر : 10224 - سه شنبه 11 خرداد 1400 - 9:27
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است