FooladFc.ir
در راستای تحقق اهداف چشم انداز 1404؛
دوره های آموزشی کارکنان باشگاه فولاد آغاز شد

دوره های آموزش تخصصی کارکنان در راستای تحقق اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان مطابق با برنامه چشم انداز 1404 آغاز شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایمان دباغی زاده مدیر اداری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین منبع در خدمت مدیریت، نقش پررنگی در ارتقاء سازمان دارد و با توجه به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز 1404 باشگاه که بر بکارگیری نیروهای توانمند و متخصص در کلیه پست های سازمان تاکید دارد برای نخستین بار با همکاری واحد آموزش شرکت فولاد خوزستان اقدام به راه اندازی دوره های آموزشی حین کار کرده و طبق برنامه آن را ادامه خواهیم داد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم افزایش بهره وری و خلاقیت کارکنان گفت: منابع انسانی یکی از ارکان مهم برنامه چشم انداز می باشد و هدف از آموزش نیز توسعه سرمایه انسانی باشگاه در راستای اهداف 1404 است تا ما بتوانیم هم راستا با برنامه استراتژی نیروهای سازمانی خود را در کلیه رده ها ارتقاء داده تا از یک سو به اهداف چشم انداز دست یافته و از سوی دیگر موفقیت سازمان را تا سالیان سال تضمین کنیم.
دباغی زاده در ادامه به تدوین برنامه 24 ساعته آموزشی کارکنان در سال اشاره کرد و در این خصوص گفت: در حال حاضر دوره های آموزش با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی در زمینه های «نقش سلامت روانی منابع انسانی بهداشت محیط کار در بهبود عملکرد HSE»، «ایمنی برق»، «انبارداری»، «سیستم اتوماسیون اداری جدید فولاد خوزستان»، «آموزش خدمات ویژه تشریفات»، «روابط کار و ارتباط کارکنان»، «دوره های تخصصی روابط عمومی» و ... تدوین شده که علاوه بر آن در ادامه دوره هایی نیز با توجه به نیازهای تخصصی باشگاه  در سایر حوزه ها خواهیم داشت.

کد خبر : 10247 - چهارشنبه 09 تیر 1400 - 13:8
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است