FooladFc.ir
سرمربی فولاد خوزستان:
بردن سپاهان برای همه تیم‌های ایران سخت است

جواد نکونام سرمربی فولاد در پایان برد در دیدار حساس مقابل سپاهان به بازیکنان تیمش تبریک گفت.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، نکونام در ابتدای صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: اول از همه تسلیت می‌گویم خدمت خانواده بزرگ فوتبال خوزستان، هواداران فوتبال در خوزستان درگذشت آقای فرتوت اهوازی را و تسلیت می‌گویم خدمت خانواده‌شان و امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد و بتوانند این غم را فراموش کنند.
نکونام درباره بازی امروز تیمش مقابل سپاهان تصریح کرد: ما یک بازی دیگر هم با سپاهان در لیگ برتر انجام داده بودیم. خیلی بازی خوبی انجام داده بودیم. یک مقدار دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم. امروز هم دیدید موقعیت‌هایی را از دست دادیم که لیاقتمان بیشتر از این بود و می‌توانستیم بازی را در ۹۰ دقیقه ببریم. تیممان خیلی خوب بازی کرد. بازی بازی تاکتیکی بود و دو تیم همدیگر را خوب آنالیز کرده بودند. توانستیم تیم پدرقدرت، پرمهره و پر هزینه سپاهان را که خودتان میدانید یک تیم در زمین داشتند، یک تیم روی نیمکت و یک تیم هم فکر کنم با خودشان نیاورده بودند. تیم واقعا خوبی هستند که به آنها تبریک می‌گویم بخاطر داشتن چنین تیمی. تمام تلاشمان را کردیم و توانستیم به گل برسیم و اگر یازده نفره بودیم می‌توانستیم بازی را در حالت عادی و در شرایط عادی ببریم. متاسفانه بنظرم داور مقداری سخت گیری کرد در اخراج و تمرکزمان را از دست دادیم. بازی مساوی شد و تیمی که در شرایط غیرطبیعی گل می‌خورد مقداری شیرازه‌اش را از دست می‌دهد اما ما توانستیم در نیمه دوم وقت اضافه دوباره به بازی برگردیم. تیممان بازی خوبی را انجام داد و در نیمه دوم وقت اضافه می‌توانستیم گل بزنیم و بازی خوبی انجام بدهیم که بتوانیم زودتر بازی را تمام کنیم ولی متاسفانه نشد. در ضربات پنالتی بردیم. بردن این تیم سپاهانی که در چند سال اخیر من می‌بینم در فوتبال ایران واقعا سخت است. شما بازی آنها مقابل پرسپولیس، استقلال، تراکتور را ببینید. این تیم واقعا تیم‌ها را اذیت می‌کند اما ما امروز توانستیم در یک بازی تاکتیکی و برتر، مزد برتری‌مان را بگیریم و بازی را ببریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.
وی افزود: این برد را تقدیم می‌کنیم به تمام هوادارانمان که از روز اولی که من آمدم حمایت کردند از من و تیمم و امیدوارم بتوانم فصل را خوب تمام کنم برای فولاد. قول می‌دهم تمام تلاشم را بکنم انشالله بهترین عملکرد را داشته باشیم و در آخر امیدوارم فولاد همیشه سربلند باشد. این آرزوی قلبی‌ام است چون اینجا واقعا توانستم یک سری تجربیات جدید بدست بیاورم هم توانستم در اهواز دوستان بسیار خوبی پیدا کنم. شرایط برایم بسیار خوب شد و بازیکنانی که دوست دارم از همه آنها اسم بیاورم و تک تک تشکر کنم که مردانه می‌جنگند و زحمت می‌کشند برای تیم فولاد و لباسی که تنشان است که بتوانیم این مردم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.  بنظرم لیاقت این برد امروز را داشتیم و می‌توانستیم حتی در بازی، بازی را تمام کنیم. بهرحال بردن در هر شرایطی برایمان شیرین است و این برد را تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم فولاد در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه چقدر به قهرمانی در جام حذفی یا کسب سهمیه از طریق لیگ برتر امیدوار است، گفت: با بودن یک سری از تیم‌ها که واقعا هزینه کرده‌اند در بازی‌های لیگ و جام حذفی برنامه دارند و بازیکن می‌گیرند و پنجره آنها بسته نبوده و توانستند بازیکنان قوی بگیرند ما واقعا با دست خالی توانستیم یک سری کارها را انجام بدهیم. بازی‌ بود که من جهار دفاع چپ روی نیمکتم داشتم. خیلی شرایط سخت بوده. بازی‌ها را از دست دادیم که شرایطمان بخاطر کمبود بازیکن سخت بود. ما اصلا نمی‌توانیم رقابت کنیم اما با تلاش و سختکوشی‌مان توانستیم این ها را جبران کنیم. خدا را شکر در لیگ شرایطمان خوب است، در جام حذفی توانستیم به چهار تیم بیاییم‌. بنظرم سپاهان اگر بالا می‌آمد میتوانست قهرمان شود چون سپاهان واقعا تیم خوبی و یکدستی است و واقعا خوب و با برنامه فوتبال بازی می‌کنند ولی ما توانستیم این تیم را حذف کنیم‌. در جام حذفی این کار بزرگی است که ما توانستیم انجام بدهیم.

کد خبر : 10267 - جمعه 25 تیر 1400 - 10:33
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است