FooladFc.ir
با برتری مقابل ملوان؛
فولاد برای اولین بار راهی فینال جام حذفی شد

تیم فولاد خوزستان با عبور از سد ملوان انزلی برای اولین بار به فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد و حریف استقلال شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۱ با برگزاری دیدار ۲ تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی پیگیری شد که در پایان تیم خوزستانی در ورزشگاه شهدای فولاد به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

هر دو گل تیم جواد نکونام در نیمه نخست به ثمر رسید. ابتدا وحید حیدریه بود که در دقیقه ۳۷ ضربه ایستگاهی‌ را از فاصله حدود ۴۰ متری به روی دروازه ملوان ارسال کرد و توپ بدون برخورد با هیچ بازیکنی وارد دروازه تیم میهمان شد.

در دقیقه ۴۴ همکاری دو بازیکن خارجی تیم میزبان منجر به گل دوم شد. پاس شیمبا در آستانه محوطه ۶قدم به آیاندا پاتوسی رسید و ضربه این بازیکن به آرامی به تور دروازه ملوان چسبید و فاصله دوبرابر شد.

فولاد با پیروزی دو بر صفر مقابل ملوان به فینال جام حذفی در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رسید و حریف استقلال تهران شد. دیداری که باید در روز هفدهم مردادماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به انجام برسد. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد گل گهر سیرجان بگذرند.

فولاد برای اولین بار موفق شد جواز حضور در فینال جام حذفی را به دست بیاورد. پیش از این از استان خوزستان تنها تیم شاهین اهواز فینالیست شده بود؛ تیمی که در سال ۱۳۶۸ به مقام قهرمانی رسید.

ترکیب فولاد خوزستان:
 احسان مرادیان
سینا شاه‌عباسی
موسی کولی‌بالی
صالح حردانی
وحید حیدریه
محمد آبشک
محمدزبیر نیک‌نفس(65- احمد عبدالله‌زاده)
آیاندا پاتوسی(79- سید محمد میری)
حسین ابراهیمی(52- محمد قاسمی‌نژاد)
محمدرضا عباسی(79- مجتبی نجاریان)
لوسیانو پریرا(65- شروین بزرگ)

کد خبر : 10292 - چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 23:13
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است