FooladFc.ir

ویسی: سرمربیگری فولاد برای من یک شغل نیست

عبدالله ویسی سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره حضور خود در این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از قبول هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط این تیم اظهار کرد: قبل از هر چیز از جواد نکونام و همکاران محترمش و دوست خوبم سعید آذری تشکر می‌کنم. ۲ سال زحمت کشیدند و برای فولاد مقام کسب کردند و من به عنوان یک خوزستانی از آن‌ها تشکر می‌کنم.

ویسی ادامه داد: من بازیکن و مربی فولاد بودم. روز‌های خیلی خوبی داشتیم و انتظار داشتم که روزی سرمربی فولاد شوم و این اتفاق افتاد. با تمام وجود در کنار خوزستانی‌ها هستم، همان گونه که آن‌ها همیشه در روز‌های سخت در کنار هم هستند. با پنجره بسته نقل و انتقالات مواجه هستیم و دوران سختی است و انتظار داریم که مردم هم کنار فولاد باشند. امیدوار هستم که بتوانم یک بار دیگر مردم خوزستان را خوشحال کنم.او افزود:پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و اولویت اول حفظ بازیکنان قدیمی تیم است. در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی نیاز به بازیکن داریم.
او ادامه داد: اولویت اول حفظ بازیکنان است، اما امیدوارم مدیرعامل باشگاه (گرشاسبی) با کمک سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بتواند پنجره ما را باز کند و بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم. فولاد یک برند فوتبالی در ایران و آسیا است و بازیکنان زیادی دوست دارند که به این تیم بیایند. انتظار داریم که در این شرایط هوادارانمان کمی صبور باشند و باشگاه را درک کنند.
ویسی ادامه داد:لیگ قهرمانان آسیا ویترین خوبی برای بازیکنان جوان ما است. تمام وجودمان را می‌گذاریم و به دنبال افتخار آفرینی برای کشورمان و خوزستان است. اگر در نقل و انتقالات هم نتوانستیم بازیکن جذب کنیم با همین نفرات در لیگ برتر و جام حذفی مبارزه خواهیم کرد. دوست داشتیم که هواداران هم کنارمان بودند که متاسفانه نیستند. امیدوارم که به زودی آن‌ها را هم در کنار خودمان داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان از آن تیم جدا شدم چرا که آنجا من را نخواستند بازیکن نگرفتند، بودجه اختصاص ندادند، اما من بعد‌ها برگشتم تا تیم را حفظ کنم حتی با وجود اینکه در آسیا نبودم. تیم را در لیگ برتر نگه داشتم و دینم را ادا کردم. در شرایط فعلی نیز شاید خوشحال‌ترین خوزستانی باشم. چند پیشنهاد هم داشتم، اما انتخاب اولم فولاد بود.
او ادامه داد: یک قهرمان که روی سکو می‌ایستد فقط خودش آن را حس می‌کند. اینکه تو باعث خوشحالی یک عده می‌شوی، اما بهترین حس دنیا است. شاید بهترین اتفاق برای یک فرد این است که یکی را خوشحال کند. با شاهین، استقلال و فولاد این خوشحالی‌ها را دیدم. جنوبی‌ها با این حال می‌کنند که با وجود اینکه خیلی چیز‌ها را ندارند، ولی با قهرمانی همه چیز را فراموش می‌کنند.

عبدالله ویسی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: ما امیدواریم که پنجره باز شود، چون فوتبال حد و مرز نمی‌شناسد. اگر این گونه نبود شیمبا پیش ما نبود یا طارمی در اروپا نبود. باید بازیکنان سطح بالایی در آسیا داشته باشیم، ولی اگر هم نشد با بازیکنان جوان تلاش می‌کنیم تا پشتوانه خوبی برای فوتبال خوزستان باشند. امیدوارم که هواداران این موضوع را درک کرده و به فولاد کمک کنند.
ویسی در انتها گفت: فولاد برای من فقط یک شغل نیست. فولاد عشق و محبت است. همه ایران به فولاد علاقه دارند، چون تیم دوست داشتنی است. من همه جا که بودم همه توانم را می‌گذاشتم، ولی این جا مسئولیتم بیشتر است. تیم قهرمان جام حذفی را به من تحویل دادند و می‌دانم که باید کاری کنیم که هواداران را خوشحال کنیم. از مسئولان کارخانه فولاد هم به خاطر ورزشگاه خوبی که ساختند تشکر می‌کنم. هواداران خوزستان نشان دادند که وقتی ما با ذوب آهن بازی داشتیم فولاد و استقلال نکردند و آمدند ما را تشویق کردند. آبادان با ما سهیم شد و دست به دست هم دادیم و قهرمان شدیم و امیدوارم که این اتحاد باز هم باشد و بتوانیم مردم خوزستان را شاد کنیم.

کد خبر : 10344 - چهارشنبه 03 شهریور 1400 - 23:10
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است