FooladFc.ir

ویسی: شک ندارم هواداران کنار تیم هستند

🔸سرمربی تیم فولاد می‌گوید با توجه به پنجره بسته روزهای سختی خواهیم داشت اما باید با هواداران متحد باشیم.

به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، عبدالله ویسی سرمربی تیم بزرگسالان فولادخوزستان در گفت وگو با رسانه باشگاه درباره آخرین وضعیت تیم و اردوی کردان اظهارکرد: شرایط فولاد واقعا سخت است اما مدیرعامل محترم و اعضای هیات مدیره همه در حال تلاش هستند تا شرایط را به حالت نرمال برگردانند. به هر حال باتوجه به شرایط فعلی و پنجره بسته، روزهای خیلی سختی خواهیم داشت.

وی با قدردانی از باشگاه بابت برپایی اردوی تیمش در کردان کرج، گفت: شرایط در اردو بسیار خوب است و صبح و عصر تمرین می کنیم و کارهای مربوط به بدنسازی را انجام می دهیم. امیدوارم با انجام سه چهار بازی خوب، آمادگی خوبی برای بازی با پرسپولیس در سوپر جام داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درخصوص پنجره نقل و انتقالاتی بسته باشگاه نیز عنوان کرد: ما خوزستانی‌ها همیشه در روزهای سخت کنار هم بوده‌ایم. وقتی که آب نداشتیم، خاک در هوایمان بود و از نظر معیشتی بر ما سخت گذشت، همیشه با هم بوده‌ایم و هستیم. اکنون هم به عنوان یک خوزستانی مطمئنم که مردم استانم شرایط فعلی تیم فولاد را درک می‌کنند و در این روزهای سخت آنقدر خوب رفتار می‌کنند تا این روزها برای ما آسان شود. اکنون پنجره بسته است و اگر باز بود که اعلام می‌کردیم و زودتر هم بازیکنان مدنظر را با توجه به این که باید در سه جبهه بجنگیم، جذب می‌کردیم. ما صددرصد به بازیکن نیاز داریم و باشگاه نیز در حال تلاش است تا بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کند. در مقطعی که عنوان می‌شد پنجره باز خواهد شد حتی با سه چهار بازیکن مذاکره کردیم و به توافق هم رسیدیم اما با پنجره بسته نمی‌توانیم فعلا کاری انجام دهیم.

وی با بیان این که جوانان بسیار خوبی داریم که آینده فوتبال ایران هستند، افزود: جوانان ما پرانگیزه، با نشاط و فوتبال‌بلد هستند. اگر پنجره باز شد که خدا را شکر می‌کنیم و وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم، هر چند دیر شده است و بازیکنان تاثیرگذار جذب تیم های دیگر می‌شوند. از طرفی هم چون سه بازیکن خارجی داریم، تنها می‌توانیم یک بازیکن آسیایی جذب کنیم اما ناامید نیستیم و با همین جوانان کار را پیش می‌بریم. آن سالی که پنجره پرسپولیس بسته بود، هواداران این تیم و تمام مجموعه پرسپولیس به صورتی رفتار کردند که آن سال، تیم قهرمان لیگ شد و من هم مطمئنم اگر پنجره باشگاه فولاد نیز باز نشود، هواداران فهیمی داریم که متوجه شرایط و حامی تیم هستند. به هر حال در حق فولاد کم لطفی شده است ولی اگر بخواهیم خودمان را هم تحت فشار قرار دهیم، کار سخت تر می شود اما شک ندارم که هواداران کنارمان هستند و اجازه نمی‌دهند شرایط بیش از این بر ما سخت شود.

ویسی درباره انتخاب کادرفنی تیم فولاد نیز گفت: اختیار تام هر کادرفنی با سرمربی تیم است و سرمربی با هر مربی‌ای که دارای رزومه کاری لازم بوده و با آن‌ها از نظر فنی و اخلاقی احساس نزدیکی دارد، کار می‌کند. هر کادرفنی در هر باشگاه دنیا با سلیقه سرمربی بسته می‌شود و این که گفته شود چرا فلان نفر در کادرفنی است، تنها شیطنت است و همه فوتبالی ها متوجه این مهم هستند. فلان مربی به ایران می‌آید پسر خود را به عنوان دستیار خود انتخاب می‌کند چون با او قبلا کار کرده و راحت است. سرمربی باید با نفراتی که انتخاب می‌کند راحت باشد و بتوانند با گفتمان و رد و بدل شدن ایده ها، بهترین تصمیمات را برای تیم بگیرند.

وی ادامه داد: بهروز مکوندی خودش سرمربی تیم لیگ برتری بوده و با آوردن تیم از لیگ یک به لیگ برتر، مردم خوزستان را خوشحال کرده است. او حدود ۱۲ سال است که به عنوان مربی و سرمربی مشغول به فعالیت است. کریم قنبری دیگر همکار من در کادرفنی است که در کشورهای عربی با لوکا بوناچیچ کار کرده و دستیار مربیان بزرگ خارجی در ایران بوده و در باشگاه های آسیا نیز برای هشت بار در سپاهان مربی بوده است و سرمربیگری در سپاهان را هم در کارنامه دارد و از همه مهمتر تجربه کار در باشگاه‌های آسیا را دارد و یک مربی با درجه مربیگری پروفشنال است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: ایمان مبعلی را هم که همه می‌شناسند. کاپیتان فولاد بوده و سال ها در این تیم بازی و زندگی کرده و دوست داشتنی است و یکی از باهوش‌ترین هافبک های فوتبال ایران بوده و به مهندس فوتبال معروف است. ناجی بداوی هم که برای تمام فولادی ها شناخته شده و کارنامه او هم مشخص و فصل گذشته هم در فولاد کار کرده است. آقای مهدی پور نیز در گذشته کاپیتان فولاد بوده و چندین سال است که با من همکاری می کند. آقای میرزاپور هم مربی گلرها است که ۹۰ بازی ملی در کارنامه دارد حتی کاپیتان تیم فولاد بوده و با فولاد افتخارآفرینی کرده است. ضمن این که ما اکنون مربی دروازه‌بانان تیم‌ملی را در کنارمان داریم.

وی افزود: در تمام دنیا می گویند گروه آنالیز و در خیلی از تیم های دنیا شش هفت آنالیزور وجود دارد و تیمی مثل ما که می خواهد در باشگاه های آسیا، لیگ برتر و جام حذفی شرکت کند باید آنالیزورهای لازم را داشته باشد؛ عالی پور که جزو کادرفنی و گروه آنالیزور ما است، فصل قبل هم در گروه آنالیز فولاد بود، خورسندی هم در تمام رده های تیم‌ملی بوده است و دو سال گذشته هم با من کار کرده که موفق بوده است و اصلاحی هم ۱۲ سال است که به عنوان آنالیزور با من کار می‌کند. آنالیزور، محرم اسرار یک سرمربی است و گروه آنالیز مثل این است که پسورد گوشی‌ات را به محرم رازت بدهی. آنالیزور تیم در واقع پسورد تیم دستش است و باید مورد اعتماد سرمربی تیم باشد.

ویسی عنوان کرد: این که برخی نسبت به اعضای کادرفنی ایراد می گیرند، بهانه خوبی نیست و کارشکنی است. هرچند من می‌دانم که هواداران فولاد و مردم خوزستان همیشه باهوش بوده و هستند و بازهم کنار ما هستند. ضمن این که از آن‌ها درخواست می‌کنم تحت تاثیر برخی شیطنت ها قرار نگیرند. مردم فوتبال‌فهم خوزستان صبور باشند و فریب شیطنت‌ها را نخورند و جلوی آن‌ها را بگیرند.

کد خبر : 10362 - دوشنبه 15 شهریور 1400 - 12:56
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است