FooladFc.ir
با حضور مدیرعامل و دو عضو هیأت مدیره باشگاه
معارفه نکونام برگزار شد

 مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی تیم فولاد عصر امروز برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مراسم معارفه همزمان با شروع دوباره تمرینات تیم در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. در این مراسم حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه به همراه اسماعیل گودرزی و جواد مقدسی دو عضو محترم هیأت مدیره باشگاه حضور داشتند. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولادخوزستان ضمن تقدیر از زحمات کادرفنی سابق، از جواد نکونام و همکارانش برای قبول هدایت تیم فولاد در این مقطع حساس تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به شناخت کامل کادرفنی و بازیکنان از همدیگر، روزهای خوب در انتظار تیم فولاد خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان همچنین از همگی اعضای تیم خواست تا با قدرت، نظم و تمرکز کافی برای موفقیت و شادی دل هواداران و مردم خوزستان تلاش کنند تا دوباره به مانند قهرمانی در جام حذفی، بتوانند شور و شوق را به دل مردم خوزستان بازگردانند. گرشاسبی همچنین اعلام کرد که اعضای هیات مدیره باشگاه و شرکت فولادخوزستان به طور کامل از تیم و کادرفنی حمایت می‌کنند و امکانات مورد نیاز تیم را تا حد امکان برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آسیایی و مسابقات داخلی فراهم خواهند کرد.
جواد نکونام نیز دقایقی در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای تیم بزرگسالان فولاد صحبت کرد و ضمن تشکر از زحمات کادرفنی سابق، گفت: خوشحالم که دوباره در خدمت باشگاه بزرگ و پرافتخار فولاد هستم، قطعا با کمک هم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم و ان‌شاءالله دوباره دل مردم خوزستان را شاد خواهیم کرد. قهرمانی در جام حذفی یک افتخار برای همه ماست اما دیگر نباید به گذشته فکر کنیم و باید به دنبال یک جاه‌طلبی و موفقیت جدید باشیم تا همگی روز به روز پیشرفت کنیم و روزهای بزرگ را کنارهم جشن بگیریم.

کد خبر : 10454 - سه شنبه 18 آبان 1400 - 23:51
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است