FooladFc.ir
نکونام: انتظار احترام به باشگاه بزرگ فولاد را داریم
شناخت خوب و کاملی نسبت به استقلال داریم

تیم فولاد خوزستان فردا در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف استقلال خواهد رفت.
به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، جواد نکونام سرمریی تیم فولاد در نشست خبری پیش از این بازی گفت: می‌دانیم با تیم صدر جدول بازی داریم، استقلال امسال شرایط خوبی دارد و فوتبال متفاوتی بازی می‌کند. خرید های خارجی‌شان خیلی به تیمشان کمک کرده‌اند و در خط حمله تیم پرقدرتی شده‌اند.
وی افزود: شناخت کافی از این تیم داریم و با هر شیوه و هر سیستمی که بازی کنند، شناخت خوبی داریم و بازی هایشان را خوب دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم. با توجه به میانگین قدی که دارند در بازی مستقیم خیلی تبحر دارند. سال گذشته بیشتر سعی می‌کردند از عقب زمین فوتبال بازی کنند و الان بازی‌شان بیشتر مستقیم است و حتی دفع توپ هایشان هم بلند است که بتوانند از قد فوروارد نوکشان استفاده کنند. در ضربات ایستگاهی با توجه به حضور بازیکنان بلند قدی که دارند سعی می‌کنند خوب استفاده کنند که در آن زمینه پیشرفت داشتند. در ضربات ایستگاهی با برنامه هستند، خوب عمل می‌کنند و اکثر بازی‌شان روی بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی است که نسبت به پارسال این تغییرات را انجام داده‌اند.
نکونام ادامه داد: ما کاملا از تیم حریف شناخت داریم، خوب تمرین کرده‌ایم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.
سرمربی فولاد در خصوص محروم و مصدوم های این تیم برای بازی فردا عنوان کرد: متاسفانه آخر تمرین امروز مچ پای احمد جبوری درد گرفت و تصمیم گرفتیم که به او استراحت بدهیم تا شرایطش خوب شود و اگر نیاز شد در بازی های بعد از او استفاده کنیم. ایوب والی کماکان مصدوم است. موسی کولیبالی شرایط خوبی دارد و با ما تمرین کرده؛ وحید حیدریه هم همینطور. امیدواریم که فردا بتوانیم از بهترین نفرات استفاده کنیم و با بهترین عملکرد نتیجه بگیریم.
نکونام در واکنش به تغییر ساعت بازی و اعتراض باشگاه فولاد به این مساله گفت: ما مشکلی با تغییر ساعت نداریم اما حداقل چیزی که می‌خواهیم احترام است. برنامه بازی ها را برای خودشان تغییر می‌دهند. دوستان آنجا هستند و فعلا کار دست دوستان است و هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند بدون اینکه یک نامه بزنند و به باشگاه بزرگ فولاد خوزستان احترام بگذارند و این باعث ناراحتی ماست. وگرنه هر تیمی و هر شخصی درخواستی مبنی بر تغییر زمان بازی داشته ما قطعا موافقت کردیم ولی دوستان در سازمان لیگ با تیم فولاد اختلاف نظر و مشکلاتی دارند.
او همچنین ادامه داد: ما در یکی از بازی هایمان خواهش کردیم بازی را یک ساعت جلوتر برگزار کنند که تیم ما مستقیم از اصفهان به اهواز پرواز کند اما دوستان این کار را انجام ندادند. ما پس از بازی با ذوب‌آهن مجبور شدیم به آبادان پرواز کنیم و از آبادان یک ساعت و نیم تا دو ساعت با اتوبوس به سمت اهواز برویم و تیممان ساعت سه صبح به اهواز رسید چون دوستان یک ساعت بازی را تغییر ندادند.
نکونام در پایان با تاکید روی این مساله که باید به تیم فولاد احترام گذاشته شود، بیان کرد: من از باشگاه توقع دارم این موضوع را پیگیری کنند و امیدوارم مشکل این اتفاق فردا حل شود چراکه بازی به ما ساعت ۵ اعلام شده بود و باید ساعت ۵ برگزار می‌شد. از باشگاه خواستم پیگیری کنند؛ نه بخاطر این موضوع که بازی ساعت ۵ یا ۶ باشد، ما مشکلی با ساعت بازی نداریم و در هر ساعتی چه صبح چه عصر بخواهند، بازی می‌کنیم ولی بحث ما احترام است که باید به تیم فولاد خوزستان احترام گذاشته شود‌. من باید از حق تیمم و باشگاه فولادخوزستان دفاع کنم و از باشگاه هم می‌خواهم که از تیم دفاع کنند که این مشکلات به وجود نیاید چون ما در آینده نیاز داریم که هماهنگی بهتری بین باشگاه و سازمان لیگ و تیم هایی که ما مقابلشان بازی می‌کنیم صورت بگیرد.

کد خبر : 10518 - چهارشنبه 08 دی 1400 - 9:24
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است