FooladFc.ir

نکونام: بانظم و پرتلاش بازی کردیم و بردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: در دو بازی اخیر تیم با کیفیت آهال ما را به دردسر انداخت.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل آخال که با برد فولاد همراه بود، اظهارکرد: به تیم خوب آهال تبریک می گویم. تیم با کیفیتی است و در این دو بازی اخیر ما را به دردسر انداختند. امروز با پنج دفاع بازی کرد و بازی را بسته بودند.

وی بیان کرد: به نظر من دروازه بان آهال روز خوبی را پشت سر گذاشت و البته تیم ما هم خوب و با نظم بازی کرد و می دانستیم از بازی چه چیزی می خواهیم. به حریف موقعیتی ندادیم و فولاد توانست شکل خود را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در تمجید از بازیکنانش، گفت: به تیمم خسته نباشید می گویم. بازیکنانم جانانه جنگیدند و با تمرکز کار کردند.

وی بیان کرد: برای بازی امشب دو تغییر اجباری داشتیم و شیمبا و آبشک را که دو اخطاره بودند نداشتیم و چند بازیکن مان هم خسته بودند و مجبور بودیم تعییراتی داشته باشیم. در نیمه اول هم حمید بوحمدان مصدوم شد و مشکلات ما را زیاد کرد. جلوتر که رفتیم سینا مریدی هم مصدومیت جزیی داشت و محبور شدیم او را هم تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی به صورتی است که رطوبت هوا بالا است و همین باعث شد که فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود. البته تمام بازیکنان ما خوب و با تمرکز بالا بازی کردند که به همه خسته نباشید می‌گویم.

کد خبر : 10664 - سه شنبه 30 فروردین 1401 - 1:7
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است