FooladFc.ir
با نکونام به فکر فصل بعد هستیم
علوی: گرشاسبی مدیریت خاصش را نشان داد

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: گرشاسبی برای تیم سنگ تمام گذاشت و در نیم فصل آن مدیریت خاصش که معروف است را نشان داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد علوی در گفتگو با ایلنا، در خصوص صعود و صدرنشینی فولاد از گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2022، اظهار داشت: این صعود نتیجه زحمات کادرفنی، مدیریت و بازیکنان تیم است. البته دعای خیر مردم ایران هم بی‌تاثیر نبود. به نظرم فولاد با صعود از گروهش کار بزرگی کرد. ما بابت نتیجه سپاهان و حذفش از لیگ قهرمانان آسیا ناراحت شدیم.

وی افزود: در بحث لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های برون مرزی نگاه ما به سایر تیم‌ها، نماینده ایران و تیم ایرانی است. به همین دلیل بابت عدم صعود سپاهان ناراحت شدیم. اما ارزش صعود فولاد مشخص شد که در این رقابت‌ها با برنامه‌ریزی و زحمات زیاد توانست از گروه صعود کند. ضمن اینکه به خاطر بازی‌های فصل قبل لیگ قهرمانان تجربه تیم بالاتر رفته بود.

سرپرست فولاد درباره تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید با ادامه روند و برنامه‌ریزی که داریم خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم. به همین منظور ابزارها و بازیکنان مدنظر جواد نکونام باید جذب شوند. تا فصل بعد ممکن فاصله زمانی زیادی است ممکن است الفیصلی تغییرات زیادی داشته باشد و حتی قوی‌تر از حالا باشد. آنها تیم خوب و محکمی هستند.

علوی با اشاره به مدیریت باشگاه فولادخوزستان تصریح کرد: گرشاسبی برای تیم سنگ تمام گذاشت و در نیم فصل آن مدیریت خاصش که معروف است را نشان داد. شرایط و امکاناتی که تیم لازم داشت را فراهم کرد. ما در عربستان مشکلی نداشتیم و این ثمره زحمات هیئت مدیره و مدیریت باشگاه آقای گرشاسبی است.

وی درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر و شانس فولاد برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا 2023 عنوان کرد: تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود. درست است که با صعود بدون شکست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار مهمی انجام دادیم. اما باید استراتژی طراحی شده خودمان را در لیگ برتر هم به نحو احسنت دنبال کنیم. قطعاً با تدبیر جواد نکونام و کادرفنی تیم می‌توانیم به بقیه اهدافمان برسیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: قرارداد ایبای گومز صرفاً برای لیگ قهرمانان آسیا بود و چون بعد از پایان فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر به فولاد اضافه شد، طبیعتاً نمی توانست در لیگ برتر به میدان برود.

کد خبر : 10685 - شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 10:45
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است