1403/01/10
14:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 12 فروردین 1400 22:25

نکونام: در بازی‌های آسیایی جای اشتباه نداریم

سرمربی فولاد گفت: ما فقط لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال ما هیچ چیزی ندارد و واقعیت‌ هم این است که ما نمی‌توانیم رقابت‌های بین‌المللی را میزبانی کنیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در استان مرکزی هستیم. دو تیم در شروع بازی با ریسک کمتر بازی کردند و تیم ما در 20 دقیقه اول خواب بود و خیلی بد شروع کردیم. ما از آخرین بازی که جام حذفی بود دیگر بازی نکرده بودیم و از شرایط بازی به دور بودیم. البته از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که بازی ما با گل گهر سیرجان را به تعویق انداخت چون بازیکنان ما اصلا وقت استراحت نداشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ما را هجدهم گذاشته بود و اگر با گل گهر بازی می‌کردم دیگر تا آخر فصل استراحتی نداشتیم.

او ادامه داد: برنامه بازی پلی آف اگر تغییر نمی‌کرد می‌دانستیم با دیگر تیم‌های لیگ برتری در تاریخ یکسان بازی می‌کنیم و این شرایط را برای ما بهتر می‌کرد اما به هر حال از برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا متضرر شدیم و مجبور شدیم امروز بازی کنیم. تیم‌مان در ابتدا خواب بود اما بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و توانستیم دو سه موقعیت خوب روی دروازه آلومینیوم داشته باشیم. بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم تیم‌ ما آمادگی ذهنی نداشت و حریف بیشتر به دنبال گل زدن بود و بیشتر توان گذاشت. شروع بازی نیمه دوم دوباره خواب ماندیم و آلومینیوم باز هم موقعیت‌های خوبی خلق کرد.

سرمربی فولاد با بیان این‌که بعد از آن بازی را دست گرفتیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، گفت: تیم‌مان از شرایط مسابقه دور بود و از لحاظ ذهنی، روحی و روانی خواب بود و این مساله به ما ضربه زد و باعث شد بد بازی کنیم. از تاریخی که مربی فولاد شدم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر موقعیت گل به تیم‌ها نداده بودیم و همیشه منسجم و خوب بازی می‌کردیم. حریف آمده بود خوب دفاع کند و ما هم تمرکز نداشتیم. همه اذعان دارند که آلومینیوم در اراک خوب بازی می‌کند و تیمی مثل پرسپولیس را این‌جا شکست دادند. هر تیمی که اینجا آمده به اراکی‌ها باخته است اما تیم ما در روزی که در اندازه خودمان بازی نکرد در دقایق آخر حتی می‌توانست برنده بازی باشد.

او اضافه کرد:‌ به هر حال یک امتیاز تقسیم شد و باید به فکر بازی‌های آسیایی باشیم و با ذهن بیدار مقابل العین قرار بگیریم. در بازی‌های آسیایی جای اشتباه نداریم و العینی‌ها بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارند. بازیکنی دارد که پاسپورت اماراتی دارد و برای تیم ملی امارات بازی می‌کند و واقعیت این است که آن‌ها خیلی از ما جلو تر هستند. پنجره نقل‌و انتقالاتی ما بسته است و این شرایط هم باعث ضرر ما شد. هیچ نگاهی به تیم ما نشد و از این بابت بسیار متضرر شدیم و مردم خوزستان مثل همیشه مظلوم واقع شدند. نگذاشتند یک بازیکن بگیریم و نماینده ایران هم در لیگ قهرمانان هستیم. واقعا برای این اتفاق متاسفم.

سرمربی فولاد درباره میزبانی العین گفت: واقعیت این است که فوتبال ما چند وقتی است شکست خورده است و چیز عجیبی نیست. امارات، قطر و عربستان از ما جلو تر هستند و باید حقیقت را ببینیم. ما فقط لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال ما هیچ چیزی ندارد و واقعیت‌ هم این است که ما نمی‌توانیم رقابت‌های بین‌المللی را میزبانی کنیم. ببینید مردم چگونه گرفتار کرونا هستند و نمی‌توانیم میزبانی کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---