1403/01/09
14:17
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 24 فروردین 1400 19:25

سسما:‌ السد قطر تحت فشار است نه ما

فردا جوری بازی می کنیم که هواداران به ما افتخار کنند

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: هیچ فشاری روی ما نیست. فشار روی السد قطر است که با بودجه بیشتری بسته شده است و انتظار بیشتری از این تیم می‌رود.
به گزاش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما در نشست خبری پیش از بازی با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم که  از مرحله پلی‌آف عبور کردیم. بازی خوبی مقابل العین انجام دادیم و پیروز شدیم. اکنون از حضور در مرحله گروهی خوشحالیم.ترجیح می‌دادیم زمان بیشتری برای بازی فردا در اختیار داشته باشیم اما متأسفانه اینگونه نشد. الان هم بهانه‌ای نیست و فردا هم صددرصد در زمین زحمت خواهیم کشید و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

وی افزود: می‌دانیم گروه ما سخت‌ترین گروه است. السد و النصر جزو تیم‌های مدعی هستند که یا تجربه قهرمانی دارند یا در فینال نیمه‌نهایی بوده‌اند. ولی ما با  تمام شور و هیجان برای این بازی می‌آییم. باور داریم که می‌توانیم عملکرد خوبی در این گروه داشته باشیم.

مربی تیم فولاد خوزستان تأکید کرد: فردا سخت‌ترین بازی خود را در مرحله گروهی انجام می‌دهیم چون هم اولین بازی است هم با السد قطر بازی داریم تیمی که مدعی قهرمانی است. بسیار بازیکنان با کیفیتی دارد چند بازیکن معروف دارد که همه می‌شناسند مثل سانتی کازولا البته اکرم عفیف نیز غایب است. بازیکنان ملی‌پوش دیگر و همچنین بازیکنان خارجی خوبی دیگری هم دارد برای ما باعث افتخار است که با تیم قدرتمند و پرستاره بازی کنیم.

سسما با اشاره به حضور ژاوی روی نیمکت السد قطر گفت: همه چیز در مورد کادر فنی این تیم مشخص است ژاوی یکی از بهترین مربیان حال حاضر است که در آینده نزدیک سرمربی بارسلونا خواهد شد ولی برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه کادر فنی یا بازیکنانی قرار می‌گیریم. ما با تمام توان تلاش خواهیم کرد، زحمت می‌کشیم. بازیکنان ما می‌دانند که باید با اعتماد به نفس باشند و با زحمت فراوان به موفقیت برسند. مطمئنم فردا بازی خوبی ارائه خواهیم کرد ولی نتیجه مشخص نیست چه خواهد شد. سعی می‌کنیم جوری بازی کنیم که هواداران ما در فولاد خوزستان و مردم ایران به ما افتخار کنند. آنها ما را دعا خواهند کرد و ما هم قول می‌دهیم تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

وی در مورد فاصله زمانی کم بین بازی العین امارات تا السد قطر عنوان کرد: دوست داشتیم زمان بیشتری در اختیار داشتیم و بتوانیم استراحت بیشتری کنیم اما این اتفاق رخ نداد. هر سه حریف خود را در مرحله گروهی با جزئیات آنالیز کرده‌ایم و تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

مربی تیم فولاد خوزستان در مورد اینکه در بازی فردا  چقدر شانس برنده شدن دارید و آیا فشاری روی تیم قرار دارد تا برنده شود، گفت: نمی‌توانم بگویم فردا شانس کم یا زیادی برای برنده شدن داریم فقط می‌توانم بگویم صددرصد بازیکنانمان  تلاش می‌کنند تا در زمین موفق شوند هیچ فشاری روی ما نیست. فشار روی السد قطر است که با بودجه بیشتری بسته شده است و انتظار بیشتری از این تیم می‌رود ما هم به اندازه کافی تمرین کرده‌ایم می‌دانیم که چه می‌خواهیم و وظیفه هر کس چه چیزی است  و تیم بانظمی هستیم و می‌دانیم در هر لحظه از زمین مسابقه یا تمرین دنبال چه هستیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---