1403/01/10
13:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 29 مرداد 1400 21:51

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

نظارت درست و دقیقی بر قیمت بازیکنان نیست

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می گوید رقم ها و قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات اسف بار است و قیمت بازیکنان واقعی نیست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با رادیو ایران در خصوص تورم بازار نقل و انتقالات، اظهارکرد: مشکل و مقصر جای دیگری و  به خاطر تصمیمات خلق الساعه ای است که برای باشگاه ها گرفته می شود و بالاخره شرایطی را ایجاد می کند که در باشگاه ها بحث رقابت است. در حالی که باشگاه ها هم باید سازندگی داشته باشند و هم خروجی آن ها به تیم های ملی کمک کند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند. به جرات می گویم در فوتبال استعداد بسیاری داریم اما نمی دانم چطور می شود که والیبال ایران جهانی می شود ولی فوتبال با این همه استعداد نمی تواند به جایی برسد. دلیل آن نیز همین دخالت های سیایسی و غیره است.
وی بیان کرد: به نظر من جا به جایی سرعتی مدیران نیز نمی گذارد، مدیر یک باشگاه حتی برنامه اش را به صورت یک ساله اجرا کند. یعنی وقتی باشگاه ها با یک مدیر قرارداد می بندند، برنامه سه ساله می خواهند اما همکاری شان شش ماه هم به طول نمی انجامد و بعد هم سیستم و شیرازه کار بهم می خورد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: من یادم است که آقای برانکو را با دلار 3200 تومان به پرسپولیس آوردیم و تا آخرین لحظه ای که من بودم، حقوق او با دلاری 20 هزار تومان پرداخت می شد که در ایجاد چنین شرایطی مدیران باشگاه ها مقصر نیستند که بدهی ها گریبان باشگاه ها را می گیرد. اکنون هم شرایطی است که متاسفانه نظارت درست و دقیقی بر قیمت بازیکنان نیست و رقم ها و قیمت بازیکنان اسف بار است و قیمت بازیکنان واقعی نیست.


وی درباره این که برخی باشگاه ها برای عقد قرارداد حواله میله گرد و آهن و ... می دهند، به عنوان کرد:  من این موضوع را نمی دانم و در باشگاه فولاد خوزستان به این صورت نیست و باشگاه از نظر مالی نظم بسیار خوبی دارد. قانونی از سال 82 داریم که باشگاه ها باید خصوصی شوند اما آیا محقق شد؟ در ترکیه که سه سال بعد از ما فدراسیون آن ها شکل گرفت، تمام باشگاه هایش خصوصی است و دولت شان محکم پشت این قضیه ایستاد ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم و هرسال می گوییم چرا قراردادها به این صورت است.
گرشاسبی افزود: من در پرسپولیس وقتی کارم را شروع کردم، دولت یک ریال هم به ما نداد و اگر هست سند آن را رو کنند. آن زمان 100 خورده ای پرونده محکومیت داشتیم و خودمان اسپانسر آوردیم و در آمدزایی کردیم. بدهی را پرداخت کردیم و بدهی های زمان خودمان را هم پرداخت کردیم و دبدید که پرسپولیس با پنجره بسته افتخاراتی کسب کرد و در قبال این عناوین نیز کلی درآمدزایی آسیایی داشتیم. در ترکیه 80 درصد در آمد باشگاه ها از حق پخش تلویزیونی است و نظات دقیق روی هزینه کرد و باشگاه ها دارند.

وی که در یک گفت و گوی رادیویی صحبت می کرد، گفت: وقتی ما قانون خصوصی سازی و نظام باشگاه داری را نداریم، می شود گروهی با همفکری خود باشگاه ها جدولی را برای قیمت گذاری بازیکنان براساس توانمندی بازیکنان تعیین کنند و سقفی مشخص شود و بالای این سقف نیز، سازمان لیگ هم قراردادی را ثبت نکند. به هر حال با روند فعلی حتی باشگاه های صنعتی پای خود را از فوتبال و تیم داری کنار می کشند و من آینده خطرناکی را برای فوتبال ایران می بینم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره بازشدن پنجره باشگاه نیز عنوان کرد: هنوز خیر. البته من پنجره باز کن شده ام و قرعه به نام ما است (با خنده). امیدوارم با مساعدت فدراسیون نیز پنجره باز خواهد شد.

وی درباره ادامه همکاری با نکونام نیز گفت: جلساتی با او داشتیم که رقمی را او گفته و رقمی را هم ما عنوان کرده ایم و ان شاءالله بزودی نهایی می شود.

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

محمد عقابی
یک شنبه 07 شهریور 1400 6:09 PM
اقای گرشاسبی عزیز از امدن شما به تیم محبوبم خیلی خوشحالم و امیدوارم مثل پارسال نشه جون به لب شدیم تا ی خوشحالی به ما رسید امیدوارم تیمی با قدرت بسازید که تو اسیا درخشان باشه دل ما شاد کنه .لطفا بازیکن با کیفت خرید کنید .به جوانان خوزستان هم توجه بشه .متشکر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---