1403/02/10
5:39
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 01 تیر 1402 23:19

محمد امین حزباوی توسط فولادی ها بدرقه شد

مراسم بدرقه محمد امین حزباوی برگزار شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عصر امروز پنجشنبه مورخ ۱ تیر ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور مسئولان شرکت و باشگاه فولاد خوزستان از زحمات محمد امین حزباوی بازیکن پیشین تیم فولاد خوزستان تقدیر به عمل آمد.
در این آیین حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از بازیکن محصول آکادمی فولاد خوزستان تقدیر کردند.
حمیدرضا شعبانی در ابتدای این مراسم گفت: حزباوی یکی از ستاره های فوتبال است که در باشگاه فولاد خوزستان پرورش یافته و انتقال ایشان به باشگاه السد قطر را به فال نیک میگیریم.
وی خطاب به پدر محمدامین حزباوی، گفت: آقای حزباوی از این که مرارت کشیدید، سختی‌ها را به جان خریدید و مصدومیت‌های امین را دیدید ولی باعث شدید که امین امروز مایه افتخار و مباهات مردم خوزستان و ایران باشد، تشکر می‌کنم.
وی افزود: همچنین از اعضای باشگاه فولاد به خاطر زحمت چند ساله شان برای کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در باشگاه‌های آسیا تقدیر می کنم. امسال اولین باشگاه در کشور بودیم که موفق به دریافت مجوز حرفه ای شدیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد عنوان کرد: ان شاءالله شاهد شکوفا شدن استعدادهای باشگاه فولاد باشیم و هر سال افتخارآفرینی هر کدام از بازیکنان فولاد را جشن بگیریم.

همچنین عباسعلی تقوی، مدیر منابع انسانی و اجتماعی شرکت فولاد خوزستان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته بر لزوم تقویت تیم و بهبود جایگاه فولادمردان در رقابت های فصل آینده تاکید و برای همه اعضای باشگاه و خصوصا محمد امین حزباوی در ادامه مسیر حرفه ای آرزوی موفقیت کرد.

محمد امین حزباوی نیز در این مراسم، اظهارکرد: از آقای شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد و آقای رضایی رییس هیات مدیره و آقای رادکیا عضو هیات مدیره که به گردن من حق دارند و در این انتقال بزرگ به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از همه مربیانم که به من تاکنون کمک داشته‌اند قدردانی می کنم. بعد از ۱۰ سال زندگی در باشگاه فولاد خوزستان خداحافظی برای من سخت است اما تلاش این بود که تصمیم درستی برای زندگی ام بگیرم و السد را انتخاب کردم.
وی بیان کرد: باشگاه فولاد همیشه در قلب من است و برای این باشگاه آرزوی موفقیت دارم. از خانه دوم خودم یعنی فولاد خوزستان قدرانی می‌کنم و برای من دعا کنید تا پیشرفت کنم.
او خاطرنشان کرد: فوتبال خودم را از محلات شروع کردم و از ۹ سالگی وارد باشگاه فولاد شدم و خیلی خوشبختم که مستقیما وارد این باشگاه شدم و ۱۰ سال برای آنها بازی کردم. دوست دارم فولاد را همیشه موفق ببینم.
همچنین محسن حزباوی پدر محمد امین حزباوی در این مراسم، اظهارکرد: از باشگاه فولاد و همه مربیانی که برای پسرم زحمت کشیدند و از او حمایت کردند، قدردانی می‌کنم. زمانی که پسرم در تیم ملی نوجوانان بود، ما فکر می‌کردیم که محمدامین مغرور می‌شود اما سجاد مهدی پور وآقای دهقان و نیز دیگر مربیان کاری کردند که فرزندم اکنون بتواند در این سطح باشد.

در بخش پایانی این مراسم که با مشارکت حامد نیسی، هنرمند خوزستانی همراه بود از اعضای کمیته مجوز حرفه ای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---