1403/02/09
7:31
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 15 شهریور 1402 15:32

مهندس رادکیا خطاب به بازیکنان:

الان نوبت شماست که بلند بشید و دل هواداران را شاد کنید، از هواداران عزیز فقط انتظار اتحاد و حمایت داریم

فولاد پس از چند هفته تحمل فشار ناشی از نتایج ضعیف و بلاتکلیفی در نیمکت، سرانجام با استخدام یک سرمربی اسپانیایی کارنامه دار، جایگزین منصوریان را مشخص کرد تا با این تغییرات و استفاده بهینه از فرجه تعطیلی رقابت ها با امیدواری بیشتری به سراغ ادامه لیگ برتر برود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، برای اطلاع از شرایط فولاد با مهندس حمیدرضا رادکیا، عضو هیئت مدیره به گفتگو پرداخته ایم. در ادامه با ما باشید:

🔻به خبر جدید جذب سرمربی اسپانیایی که یکی از درخواست های اصلی هواداران بوده، بپردازیم. به نظر شما دلیل تاکید هواداران بر گزینه خارجی چیست؟
در ابتدا اعتقاد شخصی ام را بیان می کنم. معتقدم با توجه به سوابق موفقیت های فولاد، ترکیب ایده ال استفاده از سرمربی خارجی و همچنین تمرکز بر مدیریت فنی تیم های پایه باشگاه در یک بسته است. با این ترکیب فولاد در گذشته علاوه بر نتیجه گیری در رقابت ها، خروجی بسیار با کیفیتی از بازیکنان آکادمی در تیم بزرگسالان داشت و از آنجا بود که عنوان «باشگاه سازنده» را به خود اختصاص داد. سازندگی با توجه به این امکانات انسانی و زیرساخت های موجود، جزو جدا نشدنی از باشگاه فولاد است. چیزی که همه مردم و فوتبال دوستان خوزستانی از آن انتظار دارند. ما امیدواریم با این انتخاب و حضور آقای مارتینزِ اسپانیایی این فرآیند را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم. 

🔻فصل گذشته تنش هایی بین هواداران و منصوریان بوجود آمد. با این شرایط چرا این فصل را با ایشان شروع کردید؟
برای توضیح می خواهم بازگشت کنم به نیم فصل دوم فصل گذشته رقابت های لیگ برتر و زمانی که سرمربی تیم با باشگاه قطع همکاری کرد . علیرغم اقدامات خوبی که برای جذب سرمربی خارجی کردیم ولی بدلیل محدودیت زمانی و همچنین موقعیت تیم در جدول و نگرانی از بابت بحرانی شدن تیم تصمیم به همکاری با آقای منصوریان گرفته شد. البته با توجه به بازی های آخر فصل و فضای موجود بین سرمربی و هواداران، در اول فصل تلاش هایی زیادی برای انجام اصلاحات و تغییرات کردیم و به همین منظور رزومه ۱۲ سرمربی را بررسی کردیم. به هر صورت شرایط به گونه ای پیش رفت که در این فصل نیز با ایشان رقابت ها را شروع کنیم و بعد از بازی ملوان و با در نظر گرفتن نتایج فصل قبل، بازی های تدارکاتی و سه بازی اول و عدم ترمیم روابط بین سرمربی و هوادارها، هیئت مدیره تصمیم به پایان کار با آقای منصوریان گرفت.

🔻 قطعاً با توجه به محدودیت زمان، شرایطی سختی را تجربه کردید. از فرآیند گفتگوها و انتخاب سرمربی جدید بگویید.
بله. فاکتور زمان برای ما یکی از اصلی ترین موضوعات بود. بلافاصله پس از تصویب تغییرات، برای جذب یکی از بهترین سرمربی های داخلی اقدام شد. دو یا سه روز برای این انتقال تلاش شد اما نهایتاً نتیجه ای نگرفتیم. پس از آن با تصمیم کلیه اعضای هیئت مدیره با استفاده از داده ها و اقدامات ابتدای فصل رزومه های جمع آوری شده ۱۲ سرمربی را بازبینی کردیم و با ۳ گزینه به صورت ویژه اقدام به انجام مذاکره نمودیم. نکته جالب اینکه حتی تا دو روز پیش گفتگو با ۲ سرمربی را  همزمان وبه موازات برای اطمینان از حصول نتیجه جلو بردیم که خوشبختانه به همان ترکیب ایده ‌آل یعنی سرمربی خارجی با کلاس اروپایی و علاقه مند به سبک بازی هجومی و مورد پسند خوزستان، آشنا با فضای کار در خاورمیانه و اینکه یکی از کمک های ایشان به عنوان مدیر فنی تیم های پایه نقش سیاست گذاری را با حفظ سمت آنجا انجام خواهد داد به نتیجه رسید.
البته به نتیجه رسیدن مذاکرات و آمدن یک مربی خارجی با در نظر گرفتن زمان مذاکره، بررسی توانمندی ایشان، ارایه و کنترل  برنامه، کنترل سختگیرانه قرارداد عمدتاً از طرف وکیل های خارجی سرمربی، محدودیت سقف قرارداد، زمان اخذ ویزا و... در طول مدت ۱۰ روز عملاً بسیار سخت بود که خوشبختانه به دلیل اقدامات اولیه ابتدای فصل این امر به ما کمک کرد که از این فرصت تعطیلات لیگ بتوانیم استفاده کنیم.

🔻با توجه به انجام این مصاحبه و اینکه حضورتان در رسانه ها کمرنگ است، چه پیام و صحبتی با بازیکنان و هواداران فولاد  دارید؟
به عقیده بنده وظیفه  لایه مدیریتی باشگاه، تلاش جهت رفع مشکلات و فراهم آوری نیازهای باشگاه است و مگر در موارد خاص نباید در رسانه حضور داشته باشد که این امر در دوران مدیریتی اینجانب و تا اکنون سعی کردم رعایت کنم. البته جهت احترام به هواداران در بستر شبکه های اجتماعی همواره خود را پاسخگو دانستم و تا حد امکان جهت رفع نگرانی این عزیزان پاسخگوی سوالات و شنونده سخنان آنها بوده ام. دلیل این مصاحبه تلاش برای ایجاد انگیزه و ارسال پیام اتحاد است.
صرفاً خواستم علاوه بر اینکه گزارشی از اقدامات هیئت مدیره در این مدت ارایه کنم، این پیام و خواسته را منتقل کنم که بازیکنان تیم الان نوبت شماست که همت کنید و بلند بشید و با تلاش مضاعف دل هواداران را شاد و جایگاه واقعی فولاد و فوتبال خوزستان را بدست بیاورید.
درخواستم از هوادار هم فقط حمایت و حمایت است. الان نوبتی هم باشه بعد از گذشت مدت های زیادی که بین هواداران و باشگاه فاصله افتاده، فقط انتظار اتحاد و حمایت داریم. از هواداران می خواهم به این مثل معروف «مرغ همسایه غاز است» توجه و به آن پایان داده و بر سرمایه خودمان و بر نقاط قوت باشگاه مان تمرکز کنند. تجربه نشان داده در شرایط اینچنینی تنها حمایت هواداران توانسته یک تیم را نجات دهد. به نظرم برای عبور از این وضعیت باید همه دلخوری های گذشته را کنار بگذاریم و آنها را دفن کنیم. حقیقت این است که ما فولادیم؛ یکی از پرافتخارترین باشگاه های ایران و الگوی خیلی از تیم ها بوده و خواهیم بود.

🔻سال گذشته فولاد علیرغم خروج یکباره سرمربی از اردوی تیم، فوتبال خوبی برابر الهلال در رقابت های آسیایی به نمایش گذاشت و از بحران عبور کرد. اینبار هم با جذب مربی اسپانیایی می توانیم به عبور فولاد از شرایط فعلی امیدوار باشیم؟
اصلی ترین موضوع این است که «فولاد خوزستان» بزرگ تر از همه اسم هاست. ما با ابزار و امکانات می توانیم به اهدافمان دست یابیم.  این باشگاه در امکانات بی نظیر است. این باشگاه ریشه در خوزستان؛ سرزمینی که منشا فوتبال در ایران بوده دارد. در قطر ما نماینده ایران بودیم، این بازیکنان بودند که یک دل و متحد برای اعتبار فوتبال ایران جنگیدند و قهرمان آسیا را اسیر قدرت خود کردند. فولاد با آن فوتبال، ارزش و شخصیت خود را نشان داد. از نظر بازیکن باکیفیت و استعداد هم غنی هستیم. اینبار هم مطمئن هستم که فولاد دوباره باز می گردد.

🔻سخن پایانی
 انشاالله در آینده روزی برسد که باشگاه فولاد با توجه به زیر ساختهای موجود، نه تنها در امر بازیکن سازی بلکه در زمینه تربیت کادر فنی به خودکفایی کامل برسد و شاهد تیمی  باشیم که در لیگ نمایش دهنده هویت خوزستانی و جنوبی  باشد و متشکل از اکثریت قاطع بازیکن و کادر فنی تولید شده خود یا بومی باشد.
فولاد خوزستان به عشق هواداران سرمایه گذاری بزرگی در فوتبال انجام داده و مدیریت هم بارها گفته که این باشگاه متعلق به هواداران است. نباید از حمایت شرکت غافل شویم.در تغییرات اخیر هم شاهد ادامه این حمایت ها بوده ایم. شاید اگر همین ترکیب سرمربی خارجی و مدیر فنی تیم های پایه در نیم فصل سال قبل به سرانجام می رسید من همان زمان از باشگاه رفته بودم، ولی چون انجام نشد به دستور آقای مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت ماندم و الان هم دیگر فکر کنم با اجرایی شدن ایده مطلوب هواداران به خواسته این عزیزان جامه عمل پوشاندیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---