1403/02/11
6:5
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 04 مهر 1402 17:50

سردار حاجتی: زحمات مدیرعامل و کارکنان باشگاه فولاد ارزشمند است

اینجا پایتخت دفاع مقدس است، شما باید بجنگید تا پرچم خوزستان در فوتبال بالا باشد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدای شاغل در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در ابتدای این مراسم که به همت واحد روابط عمومی، بسیج و شورای فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، دکتر حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمندگان و خانواده شهدای دوران دفاع مقدس را یک وظیفه انسانی و ملی دانست و به نیابت از طرف کلیه اعضای باشگاه حضور سردار حاجتی را در جمع فولادی ها خیر مقدم گفت.
 در ادامه سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: بسیار خشنودم که برای نخستین بار در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان حضور دارم. وی ضمن تشکر از زحمات دکتر شعبانی مدیرعامل باشگاه، حمایت مدیران فولاد و کارکنان شاغل در باشگاه، نقش آنان در حمایت از تیم فولاد خوزستان را به عنوان یکی از نمایندگان مردم استان خوزستان در ورزش پرطرفدار فوتبال ارزشمند دانست و در این خصوص گفت: همه شما زحمت می‌کشید تا ۱۱ بازیکن رزمنده  با پیراهن فولاد خوزستان به عنوان نماینده این خطه عزیز در رقابت‌های فوتبال حضور داشته باشد و برای مردم خوزستان در رقابت های داخلی و بین المللی آبروداری کند. تلاش برای شادمانی مردم خوزستان کاری بزرگ و یک جهاد است. شما باعث خوشحالی خیلی از مردم می شوید پس قدردان شما هستیم.


سردار حاجتی در ادامه این مراسم به بیان نکاتی در خصوص جنگ هشت ساله تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران اسلامی و ایستادگی آن روزهای مردم خوزستان برابر ابر قدرت های جهان پرداخت و اقتدار و عزت امروز کشورمان را مرهون فرماندهی حضرت امام خمینی و از خودگذشتگی مجاهدان در دوران دفاع مقدس دانست.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با بیان اینکه به برکت خون شهدا و رشادت مردم ایران در دفاع مقدس، امروز به جایگاهی بالا در اقتدار دست یافته ایم، افزود: هرچند معتقدیم کاستی هایی در بحث اقتصادی وجود دارد، اما ایستادگی و قدرت امروز ایران و جلوه‌های اقتداری همچون پاسخ قاطع و موشک باران پایگاه عین السد ایالات متحده در استان انبار عراق، دستیابی به پهپاد آرکیو ۱۷۰ آمریکا در خاک ایران و ساقط کردن هواپیمای بدون سرنشین RQ-4 گلوبال هاوک را شاید در گذشته کمتر کارشناسی متصور بود که ما به آن برسیم و این تنها گوشه ای از اقتدار نظامی ایران است.
سردار حاجتی همچنین با گریزی دیگر به موضوع فوتبال، گفت: بچه هایی که به صورت حرفه ای در تیم فوتبال بازی می کنند باید نیم نگاهی هم به زندگی شهدا و رزمنده ها داشته باشند و مانند آنان برای خوزستان ایستادگی و ازخودگذشتگی کنند. اینجا پایتخت دفاع مقدس است، شما باید بجنگید تا پرچم خوزستان در فوتبال بالا باشد. کُرد، بلوچ و مشهدی ها و همه ایران برای خوزستان جنگیدند، پس ما هم باید برای دفاع از خوزستان برترین بازی ها را به نمایش بگذاریم. در فوتبال منیّت و خودخواهی نباید وجود داشته باشد، همه تیم های فوتبال از صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان؛ فولاد و نفت مسجدسلیمان و... همه باید برای خشنودی مردم و موفقیت خوزستان مایه بگذارند.
در پایان این مراسم  فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از هشت نفر از پرسنل رزمنده، جانباز و عضو خانواده شهدا در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1703 - مجموع امتیازات : 3502
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---