1403/02/13
12:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 04 دی 1402 16:47

مراسم معارفه سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، صبح امروز دوشنبه مورخ ۴ دی ۱۴۰۲ مراسم معارفه بهرام رضائیان، سرپرست مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با حضور مسئولان شرکت فولاد خوزستان و کارکنان این باشگاه برگزار گردید.

🔸 تقوی: انتظارات از باشگاه فولاد خوزستان بالاتر از جایگاه کنونی است
مهندس عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این مراسم ضمن معارفه مهندس رضائیان به کارکنان باشگاه فولاد، اظهار داشت: انتظار جامعه و مجموعه فوتبال ایران از باشگاه فولاد خوزستان بالاتر از این جایگاه است. فولاد بالای ۴۰۰ بازیکن در همه رده های سنی داشته و در سطح پایه ها جایگاه خوبی دارد. با این حال نارضایتی اصلی هواداران و مردم از نتایج تیم اصلی و ویترین باشگاه است. جایگاه تیم فولاد و شرایط باشگاه مورد پسند و خواست هواداران عزیز نیست. به همین دلیل باید دست به دست هم دهیم و به آقای رضائیان که فردی شناخته شده هستند در این مسئولیت خطیر کمک کنیم تا انشاالله با عملکرد خوب در نیم فصل اتفاقات خوبی رخ دهد.

🔸حسن پور: یکی از دلخوشی های مردم خوزستان، فولاد است
در ادامه این مراسم محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت شرکت فولاد خوزستان با تبریک انتصاب مهندس رضائیان، اظهار داشت: انشاالله و به یاری خدا این تغییرات برای مجموعه فولاد و کل استان خوزستان یک منشاء خیر و برکت باشد. وی خطاب به کارکنان باشگاه گفت: ما به واسطه حضورمان در شرکت و باشگاه فولاد به نوعی نماینده تک تک هواداران و مرم خوزستان هستیم. همه می دانیم که لیاقت خوزستان با توجه به وقوع هشت سال دفاع مقدس و... بیش از اینهاست. یکی از دلخوشی های مردم خوزستان و اهواز، فوتبال و باشگاه فولاد است و به همین خاطر از امروز عهد میبندیم که تحولی عظیم در این مجموعه ایجاد کنیم.

🔸️جامعی: روزهای خاکستری فولاد به پایان خواهد رسید اما ما هم وظایف مهمی برعهده داریم
مهندس محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در این مراسم اظهار داشت: ضمن تبریک به آقای رضائیان، جا دارد یادی شود از آقای شعبانی که زحمات زیادی برای باشگاه کشیدند؛ برای ایشان آرزوی موفقیت داریم. نکته ای که در حال حاضر باید به آن توجه کنیم این است که در این مقطع آرامش یکی از مهمترین نیازها برای خروج از بحران است. باشگاه فولاد روزهای پرافتخار زیادی را تجربه کرده و خیلی دور نیست که دوباره به آن شرایط بازگردد. ما این افت و خیزها را در باشگاه های مطرح دیگری هم دیده ایم؛ روزهای خاکستری فولاد به پایان خواهد رسید اما ما هم در این بین وظایف مهمی داریم. همه زیر نام بزرگ فولاد ایستاده ایم و در یک کشتی هستیم؛ به همین دلیل در کنار وظایف خود باید آرامش را به مجموعه تیم تزریق و از باشگاه و مجموعه فولاد خوزستان محافظت کنیم. برای عبور از این وضعیت نیاز است که همدل باشیم و به شکل گروهی فعالیت کنیم. حقیقتاً فضای عمومی استان و شهر اهواز با نتایج فولاد گره خورده و از آنجا که "فلسفه پیدایش باشگاه این است که حال مردم را خوب کند" باید نهایت تلاشمان را کنیم.

🔸رضائیان: از امروز سینه خود را مقابل چالش های باشگاه سپر می کنم
در پایان مهندس رضائیان، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: در ابتدا تقدیر و تشکر دارم از مهندس ابراهیمی که بنده را لایق این پست دانستند. خدا را شاکرم که در این مجموعه حضور دارم. از دوستانی که در گذشته در این باشگاه زحمت کشیدند و ۲ قهرمانی در لیگ برتر، فهرمانی جام حذفی و سوپرجام برای خوزستان به ارمغان آورده اند، تشکر می کنم. مسئولیت من از امروز شروع می شود؛ به مسائل گذشته تیم کاری ندارم و اگر لیاقت داشته باشم شرایط را اصلاح میکنم و چنانچه نتوانم، از هیئت مدیره محترم باشگاه عذرخواهی میکنم.
رضائیان خطاب به کارکنان باشگاه اظهار داشت: من قطعاً ایمان دارم که اگر فولاد روزی قهرمان لیگ برتر شده، به خاطر توانایی شما بوده است. مردم خوزستان سختی های زیادی کشیده اند، بنده سال های زیادی در این استان تردد داشته و دوستان خوبی دارم. مردم خوزستان، فوتبالی و کارشناس هستند و به همین دلیل نمی توان آنها را با دلایل غیر واقعی توجیه کرد. از امروز جای هیچ کم و کاستی وجود ندارد، باید و باید شرایط را مطلوب کنیم و فولاد را به ریل موفقیت برگردانیم.
وی در ادامه گفت: اینکه شرکت و در راس آن مدیرعامل و هیئت مدیره به خاطر نتایح تیم دچار چالش شوند اشتباه است. ما باید سپر آنها باشیم، وظیفه ما به عنوان بخش ورزشی فولاد است که باشگاه را سر و سامان دهیم. اگر هوادار قرار است اعتراضی کند باید به مدیرعامل باشگاه باشد.
از امروز سینه خود را مقابل چالش های باشگاه فولاد سپر می کنم و قطعاً با همکاری شما عزیزان کار خود را انجام می دهیم. فولاد افتخار و نگین فوتبال جنوب و افتخار من به عنوان یک جنوبی است. باعث خرسندی بنده است که در این باشگاه بزرگ حضور داشته باشم. ما دوباره همان فولادی را خواهیم ساخت که با آقای مجید جلالی و حسین فرکی لرزه بر تن حریفانش می انداخت و همه تیم ها از آن می ترسیدند. دیگر هیچ تیمی با خاطر جمعی نباید در این ورزشگاه بازی کند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---