1403/02/26
17:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 10 فروردین 1393 9:43

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

موفقیتهای ما نتیجه عملکرد مجموعه تیم است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان گفت: موفقیتها ونتایج کسب شده توسط تیم فوتبال این باشگاه درمسابقات لیگ برترایران وجام قهرمانان آسیا ناشی ازعملکرد مجموعه تیم است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی اظهارداشت: مجموعه عملکرد را ازجمله می توان به کارا بودن ومسلط بودن کادرفنی بکارخود، افزایش انگیزه وروحیه بازیکنان ونیز درک شرایط تیم توسط بازیکنان می باشد.
وی با اشاره به اینکه کادرفنی ما ازقابلیت کاری خوبی برخوردار است اضافه کرد: آنان برای هربازی با توجه به شناختی که ازحریف دارند برنامه خاصی را پیاده می کنند ضمن آنکه قادرهستند با نگاه به حریف تاکتیک خودرا در جریان بازی برای پیروزی تغییر دهند.
دهکردی افزود: یکی دیگر ازعوامل موفقیت تیم ، فزونی انگیزه بازیکنان است که بازی به بازی با علاقمندی بیشتری برای شکست حریف خود پا به میدان می گذارند.
وی گفت : یکی دیگر ازفاکتورهایی که سبب موفقیت تیم ما درهربازی تا اینجای کارشده است درک شرایط تیم وبردهایی که صورت می گیرد توسط بازیکنان است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهارداشت: با توجه به پیروزهاییهای بدست آمده، امروزبازیکنان ما دریافته اند که دارای چه توان و وشرایطی هستند ازهمین رو درمقابل حریفان خود با قدرت تمام ظاهرمی شوند و درنهایت تیم غالب میدان می شوند.
وی گفت: یکی از موضوعاتی که همیشه موجب ضرر وزیان به تیم می شود مساله حاشیه است که خوشحال هستم بگویم چنین چیزی درتیم فولاد خوزستان وجود ندارد ،چرا که مجموعه این باشگاه بااصول کارهای خودراانجام می دهند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان 14 بازی متوالی است که درلیگ برتر شکست نداشته ضمن آنکه با 54 امتیاز صدرنشین این مسابقات است، در لیگ قهرمانان آسیا ازسه بازی که انجام داده است با یک برد و دومساوی کار خودرا در مکان دوم گروه بی آسیا دنبال می کند.

منبع خبر : ایرنا

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

حسام الدین نیسی
دوشنبه 11 فروردین 1393 1:12 AM
هوادار اینجا نقش مهمی در موفقیت های مجموعه شما داشته که یادتان رفت به آن اشاره کنید ! یکی از اون 40 هزار نفر که رکورد زنی کرده !!!

امین ج
یک شنبه 10 فروردین 1393 9:21 PM
آقای دهکردی خواهش میکنم هرطور شده فرکی را حفظ کنید

حسین جمال پور/شوشتر
یک شنبه 10 فروردین 1393 7:53 PM
باعرض سلام وخسته نباشیدوتبریک سال نو به خدمت اقای دهکردی وهمه مسئولین وبازیکنان باغیرت فولاد.امیدوارم برنامه های سال اینده طوری باشدکه فولادبرای حریفان داخلی وخارجی دست نیافتنی ترشود.انشاالله

رضا
یک شنبه 10 فروردین 1393 5:37 PM
بدون شک آقای دهکردی بهترین مدیر ورزشی ایران هستند. ایشان بدون حاشیه و جنجال فولاد را به اینجا رسانده اند . ممنون از آقای دهکردی و مجموعه فولاد خوزستان.

سیدمحمدسعیداوی
یک شنبه 10 فروردین 1393 5:22 PM
سلام من یک هوادار متعصب فولاد هستم پریرا پیر شد وباید یک بازیکن جدید بجایش بیارید من یک نضر دارم که بازیکن افسی سئول کره دامیان او ویچ را در نقل و انتقالات بخرید با تشکر

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1528 - مجموع امتیازات : 2860
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1485 - مجموع امتیازات : 2702
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1452 - مجموع امتیازات : 2770
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1446 - مجموع امتیازات : 2657
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1318 - مجموع امتیازات : 2044
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---