1403/02/25
13:0
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
لیگ برتر / هفته 3
راه آهن

0
1
فولاد خوزستان

پنج شنبه 23 مرداد 1393

18:00
اکباتان

پیروزی ارزشمند شاگردان اسکوچیچ در تهران؛

بازگشتِ دورانِ پیروزی؛ سروش دوباره گل کاشت

محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان 

بازیکنان جوان تیم فولاد خوزستان با پیروزی ارزشمند خود مقابل تیم راه آهن تهران، از جایگاه و عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال ایران دفاع کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یک هفته پس از پیروزی مقتدارانه مقابل شاگردان علی دایی و بدرقه کردن پرسپولیسی ها با دو گل زیبا توسط بازیکنان جوان و تکنیکی، فولاد در هفته سوم هم خوش درخشید و در ورزشگاه اکباتان تهران، با گل زیبای سروش رفیعی 3 امتیاز ارزشمند دیگر را به داشته های خود افزود تا از همین ابتدای دیدارها خود را به عنوان یک مدعی در کورس رقابت ها قرار دهد.
فولادی ها در این دیدار موقعیت های زیادی بر روی دروازه راه آهنی ها خلق کردند که از جمله آن می توان به دقیقه 35 این دیدار که با حرکت خوب اسماعیل شریفات همراه بود اشاره کرد، البته توپ اسماعیل در این صحنه از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه راه‌آهن به بیرون از زمین رفت.
در کمتر از 10 دقیقه بعد، فولاد یک تهدید جدی دیگر را روی دروازه میزبان خلق کرد؛ حرکت خوب ساسان انصاری و شوت از زاویه بسته این بازیکن پرورش یافته آکادمی فولاد به تیرک دروازه اصابت کرد.
در دقیقه 77 این دیدار سروش رفیعی روی یک ضربه آزاد فوق العاده گل پیروزی فولاد را به ثمر رساند.
سروش رفیعی هافبک جوان فولاد با این گل زیبا نوید تولد یک ستاره تازه در فوتبال ایران را می‌ دهد او که فصل گذشته همراه با این تیم به جام قهرمانی دست یافته است امروز دوباره در پست هافبک وسط به میدان رفت و مثل بازی قبلی گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.
اولین پیروزی خارج از خانه مدافع عنوان قهرمانی به این معناست که آنها آرام آرام از زیرفشار بیرون می‌ آیند. فولاد با این برد 6 امتیازی شد و قبل از اتمام بازی سپاهان و استقلال به جمع صدرنشینان پیوست.

گزارش بازی
علیرضا سلیمی ایوب والی مهرداد جماعتی اسماعیل شریفات ساسان انصاری سروش رفیعی مهدی بدرلو احمد عبدالله زاده یوسف وکیا ماتیاس چاگو لئونارد مساریچ شهاب کرمی هادی حبیبی نژاد علی سینا ربانی
شهاب کرمی به جای احمد عبدالله زاده (72)


هادی حبیبی نژاد به جای ساسان انصاری (87)


علی سینا ربانی به جای سروش رفیعی (92)


سروش رفیعی (77)



اسماعیل شریفات (77)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1721 - مجموع امتیازات : 3520
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1526 - مجموع امتیازات : 2858
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2700
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2768
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2655
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1318 - مجموع امتیازات : 2044
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---