1403/02/13
18:15
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 17 شهریور 1393 9:7

بازیکنان باید بدانند لیگ برتر مسابقه محلی نیست

عسگریان: یک هافبک و مهاجم جدید جذب می‌کنیم

معاون باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما در بحران نیستیم و فقط در روند کاری ما نوسان وجود دارد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل عسگریان در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست یک بر صفر فولاد خوزستان در برابر پیکان گفت: تیم خوبی داریم اما نشان دادیم هنوز به آن شکلی که باید برسیم نرسیدیم. ما تیم جوانی داریم و برای اینکه به شرایط مناسبی دست پیدا کنیم باید مدتی به بازیکنان زمان بدهیم.

وی در مورد روند نه چندان خوب فولاد خوزستان در سه هفته گذشته خاطرنشان کرد: متأسفانه بازیکنان ما کمی بی‌تجربه هستند، آنها شور و اشتیاق زیادی دارند اما باید تجربه بیشتری پیدا کنند تا به امید خدا بتوانیم در هفته‌های آینده با قدرت بیشتری در میدان حاضر شویم.

عسگریان با انتقاد از نداشتن تمامی بازیکنان در طول 7 هفته گذشته عنوان کرد: در این بازی هم یوسف وکیا را به دلیل حضور در تیم ملی امید دراختیار نداشتیم، او می‌توانست در این مسابقه به ما کمک کند اما به دلیل حضور در تیم امید برای ما بازی نکرد.

معاون باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چه راه‌حلی برای خروج تیم از این شرایط دارند، اظهار داشت: اگر منظورتان بحران است باید بگویم که ما چنین مشکلی نداریم و در بحران نیستیم، نوساناتی در تیم وجود دارد اما باک ار روانشناسی این مشکل برطرف خواهد شد. بازیکنان ما باید بدانند بازی‌های لیگ برتر بالاتر از رقابت‌های محلی هستند و استانداردهای لازم را مدنظر بگیرند. در لیگ برتر هیچ تیمی بی‌انگیزه نیست، عده‌ای برای قرار گرفتن در کورس بالای جدول و عده‌ای هم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند.

عسگریان در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات تیم را قوی نبسته‌ است اظهار داشت: ما تیم را براساس نظر سرمربی بستیم و خواسته‌های او را اجرا کردیم، داشته‌هایمان را حفظ کردیم و یکی دو بازیکن هم جذب شدند، البته اگر قیاسی داشته باشیم، نفراتی که از تیم‌های پایه ما بالا آمدند همان کیفیت نفرات قبلی را دارند و فقط در بحث تجربه کمی عقب هستند، البته ما باید باز هم بازیکن جمع کنیم و احتمالاً نفر خارجی جدیدی را به تیم اضافه خواهیم کرد و به دنبال جذب یک هافبک و مهاجم هستیم، البته بازیکنی می‌خواهیم که توانایی کمک به ما داشته باشد نه فردی که فقط اسم داشته باشد و روی نیمکت بنشیند.

معاون باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود ابطال کارت پایان خدمت بختیار رحمانی محرز شده و آیا او را از لیست خارج می‌کنند، خاطرنشان کرد: مشکل بختیار رحمانی در حال حاضر مصدومیت است و او به دنبال حل مشکل پایان خدمت خود است، او کاپیتان تیم ماست و این موارد را بررسی می‌کنیم که اگر توانایی بازی برای ما داشته باشد از او استفاده کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (19 نظر تا کنون)

بهنام
چهارشنبه 19 شهریور 1393 12:49 PM
آقای مدیر سایت لطفا به مسئولین بگو بازیکن نگیرند بازیکنان زیاد هستند دو تا دیگه از خوباشون رو بدهید به سپاهان گناه دارند تیم سپاهان مهره و پول ندارد لطفا بخندیم غمهایمان فراموش میشود(خواب دیدید خوش باشید لیگ داره تموم میشه استاد، بفکر سال دیگه باشید)

amordad
سه شنبه 18 شهریور 1393 12:22 PM
آقای تاج اعلام کرد: " بختیار رحمانی سرباز است و حق بازی ندارد." با این حساب ایشان باید از لیست فولاد حذف شوند . امیدوارم باشگاه جایگزین خوب و شایسته ای برای بختیار پیدا کنند .به امید موفقیت فولاد .

هواداران فولاد قهرمان
سه شنبه 18 شهریور 1393 11:59 AM
آقای عسکری ضمن عرض سلام به نظر شما برای جذب بازیکن داره دیر نمیشه داریم به آخر نیم فصل میرسیم واقعا تیم نیاز به این دو مهره دارد اگر واقعا میخواهیم امسال هم جز سه تیم بالای جدول باشیم. نگاهی هم به نیمکت تیم بیندازید این تیم میخواهد در آسیا بازی کند،

سجاد ملايي، شوش دانيال
سه شنبه 18 شهریور 1393 8:30 AM
4 بازي پشت سر هم بايد برنده از زمين خارج بشيم تا بتونيم صدر جدول بگيريم استقلالم يكي از اون 4 بازيهاست

کاظم اهوازی
سه شنبه 18 شهریور 1393 1:49 AM
سلام اقای عسکریان.هی مدام میگید بازیکن جدب میکنیم پس کی جذب میکنید؟ از بس گفتید خسته شدیم.

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---