1403/02/10
15:42
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 14 آذر 1393 17:44

سجادی:‌ کارهای آن ها جزو نمونه های برتر کشور است

در حد مقدورات‌مان به فولاد کمک می کنیم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای باشگاه فولادخوزستان گفت: وزارت در حد مقدورات و مسایل قانونی به این باشگاه کمک می‌کند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نصراله سجادی در گفت و گو با (ایسنا)، در ابتدا درباره سفرش به خوزستان اظهار کرد: ‌با دو هدف به استان خوزستان آمدیم؛ یکی از اهدافمان بازدید از فعالیت های ورزشی استان و برخی طرح های عمرانی آن بود و هدف دوم مان هم شرکت در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان بود.
 

وی بیان کرد: ‌همچنین در اهواز جلسه ای با مسوولان باشگاه فولادخوزستان داشتیم. این باشگاه فعالیت های خوبی در زمینه فوتبال پایه دارد و می توانم بگویم کارهای آن ها جزو نمونه های برتر کشور است.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این باشگاه استادیوم خوب و بسیار زیبایی در دست ساخت دارد که به گفته مسوولان آن نزدیک به 85 درصد پیشرفت داشته است. همچنین ما از امکانات ورزشی این باشگاه بازدیدی داشتیم که امکانات بسیار خوبی بود و اگر بخواهم بگویم یک باشگاه به معنای واقعی چه دارد، باشگاه فولادخوزستان دارای همه آن امکانات است.

 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که این باشگاه اخیرا با مشکل کارت پایان خدمت برخی بازیکنان خود مواجه شده است و باید آن ها را در اختیار تیم‌های نظامی بگذارد، آیا وزارت ورزش برنامه ای برای رفع این مشکل دارد؟ گفت: ‌قرار شده است که این باشگاه مشکلاتش را در این زمینه به ما اعلام کند و ما هم در حد مقدورات و مسایل قانونی به آن ها کمک می‌کنیم تا کار برنامه ریزی شده را که این باشگاه در فوتبال شروع کرده است و در مجموع به نفع فوتبال ملی ما است، ادامه دهد.

سجادی در ادامه با بیان این که امکانات ورزشی خوبی در خوزستان ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: به نظرم با توجه به علاقه مندی‌هایی که بین نوجوانان و جوانان این استان وجود دارد، نیاز است زیرساخت های بیشتری در این جا مهیا شود، البته بخش های صنعتی بزرگی نیز در خوزستان وجود دارد که با توجه به مجوز قانونی که اخیرا در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که طبق آن دستگاه ها می توانند یک درصد از بودجه خود را برای ورزش خرج کنند، این مجوز می تواند کمک کنند تا دستگاه هایی که در این جا هستند، امکاناتی را برای جوانان شهر فراهم کنند.

وی با بیان این که ما خوزستان را یکی از قطب های اصلی ورزش کشور می دانیم، عنوان کرد: ‌نگاه وزارت ورزش و جوانان به استان خوزستان مانند تمام استان ها است، البته ما خوزستان را یکی از قطب های اصلی ورزش کشور می دانیم. خوزستان سوابق طولانی در ورزش به ویژه در چند رشته در سطح ملی دارد و ورزشکاران بسیار خوبی داریم که از استان خوزستان تربیت شده اند و به تیم های ملی ما کمک می‌کنند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

شاهین اهوازی سابقم
پنج شنبه 11 دی 1393 2:17 PM
ای کاش راس فدراسیون فوتبالی بود تا حرف فوتبالی ها رو میفهمید و از تیمهای مظلوم واقع شده امثال فولاد حمایت میکرد

ناصر رحیمی فر
جمعه 21 آذر 1393 10:45 AM
شما تیم رو ول کنین نمیخواد کمک کنین

Alireza
شنبه 15 آذر 1393 12:56 PM
بیاید به فولاد رای بدید http://www.football-clubs.com/afc

بهنام از شوشتر
شنبه 15 آذر 1393 12:28 PM
فقط به فیفا شکایت کنید چرا نظامیها در فوتبال فعالیت غیر حرفه ای می کنند و حق تیمهای دیگر را ضایع می کنند چرا برای سربازانشان امکانات ورزشی فراهم نمی کنند چرا دست از شهرت برنمی دارنند فولاد هم برود در کار نظامیها دخالت کنند درست است

احمدموسی زاده
شنبه 15 آذر 1393 11:48 AM
آقای سجادی باوری تنها فولاد نیس که بهش ضرر میرسه. باور کنید فوتبال کشور هم بهش لطمه میخوره

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1703 - مجموع امتیازات : 3502
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1295 - مجموع امتیازات : 2021
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---