1403/02/09
21:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 21 دی 1393 18:10

پیگیری اخبار حریفان آسیایی؛

فولاد در انتظار نخستین حریف آسیایی

 

فولاد در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان، به مصاف برنده پلی آف می رود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و بنا به اعلام واحد امور بین الملل و رسانه باشگاه، لیگ قهرمانان در حالی از روز چهارشنبه ششم اسفند برای فولادمردان خوزستان آغاز می شود که نخستین حریف آنها در اواخر بهمن ماه مشخص می گردد.

 

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از سه تیم الرفاع بحرین، الوحده امارات و السد قطر، نخستین حریف فولاد در لیگ قهرمانان خواهد بود. این در حالی است که بازیکنان زیادی از این سه تیم هم اکنون در عضویت تیم های ملی فوتبال کشورهای خود هستند و در مسابقات جام ملت های آسیا 2015 در استرالیا حضور دارند.

تیم السد قطر 7 بازیکن در فهرست بازیکنان تیم ملی قطر دارد که از این جمع، 5 بازیکن به اسامی خلفان ابراهیم، عبدالکریم حسن، حسن الهیدوس، المهدی علی مختار و ابراهیم ماجد در ترکیب تیم ملی قطر در دیدار با امارات حضور داشتند و تک گل قطر نیز توسط خلفان ابراهیم زده شد. دو بازیکن دیگر السد به اسامی علی اسدالله قنبر و سعد الشیب نیز در فهرست بازیکنان ذخیره تیم ملی قطر بودند و فرصت بازی پیدا نکردند.

تیم الوحده امارات نیز دو بازیکن در فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور دارد که از این دو تنها حمدان الکمالی در دیدار برابر قطر به میدان رفت و سعید الکثیری از روی نیمکت نظاره گر پیروزی هم تیمی‌های خود بود. حسین فاضل مدافع تیم ملی کویت که نخستین گل جام ملت‌ها در برابر استرالیا را به ثمر رساند نیز یکی دیگر از بازیکنان عضو تیم الوحده امارات است.

اما دیگر تیم حاضر در مرحله پلی آف، الرفاع بحرین است که 6 بازیکن در فهرست تیم ملی بحرین در جام ملت های آسیا دارد. از این جمع، تنها دو بازیکن به اسامی سید شوبر ابراهیم و راشد الحوطی فرصت بازی در مقابل تیم ملی ایران را پیدا کردند و 4 بازیکن دیگر به اسامی عبدالله شلال، محمد دوایج، حمد الدوسری و محمد طیب از روی نیمکت شاهد باخت تیم کشورشان در برابر ایران بودند.

منبع خبر : واحد امور بین‌الملل و رسانه باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

توفیق
سه شنبه 23 دی 1393 6:23 PM
تیم حریف باید از فولاد بترسه حالا کی هست مهم نیست

ناصر رحیمی فر
دوشنبه 22 دی 1393 6:37 PM
کاش با نماینده بحرین همگروه بشه چون نسبت به تیمهای دیگر ضعیفتره

علی دزفول
دوشنبه 22 دی 1393 5:11 PM
واقعا تیمهای سر سختی هستن هرکدومشون. اول اسد بعد الوحده و در آخر هم الرفاع.هرکدوم صعود کنه بازی سختی میشه. اگه السد باشه میریم برای انتقام انشاا...

سید بابک صالحی
دوشنبه 22 دی 1393 11:14 AM
تیم های بحرینی کمتر هزینه میکنن و بازیکن تراز اول نمیارن ،، امیدوارم بتونه حریفای اماراتی و قطری رو حذف کنه

سجاد ملايي، شوش دانيال
دوشنبه 22 دی 1393 10:49 AM
ايشالا جز 4 تيم اول آسيا بشيم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---