1403/02/09
15:31
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 27 بهمن 1393 17:35

معاون اجرایی باشگاه تشریح کرد؛

آخرین وضعيت بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان

معاون اجرایی باشگاه فولادخوزستان درباره وضعيت بازيكنان سرباز اين تيم توضيحاتي ارائه داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعيل عسكريان در گفت​وگو با (ايسنا)، در ابتدا درباره اين‌كه گويا سروش رفيعي برگ اعزام به خدمت سربازي​اش را دريافت كرده است و ديگر قادر به همراهي فولاد نيست، اظهار كرد: تا روز گذشته كه بحثي در اين زمينه نبوده است و اگر امروز به اين صورت شده باشد، من اطلاعي ندارم و هنوز در جريان موضوع قطعي و رسمي قرار نگرفتيم. در هر صورت رفيعي حتي اگر به خدمت هم اعزام شود پس از طي دوران خدمتش با توجه به اين كه با باشگاه قرارداد دارد، به تيم برمي​گردد.

 
وي درباره وضعيت شهاب كرمي و احمد عبدالله​زاده، ديگر بازيكنان سرباز اين تيم، گفت: كرمي دانشجو است و به دنبال اثبات دانشجو بودنش است. عبدالله​زاده هم كه به خدمت سربازي رفت.
معاون باشگاه فولادخوزستان درباره وضعيت بختيار رحماني هم عنوان كرد: وضعيت رحماني هنوز مشخص نشده و هنوز هم چيزي درباره وضعيت او به باشگاه ابلاغ نشده است. رحماني در حال رايزني و پيگيري در اين زمينه است و باشگاه نيز در حال پيگيري اين موضوع است.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اينكه فولاد از ششم اسفندماه بازي​هاي خود را در ليگ قهرمانان آسيا آغاز مي​كند و اردوي تيم‌ملي اميد نيز از دوم تا دهم اسفند برگزار مي​شود و جهان‌تيغ و وكيا نيز بايد در اين اردو شركت كنند و در گذشته نيز كاشاني تهديد كرده بود كه در صورت مخالفت باشگاه فولاد از حضور بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم‌ملي، اين موضوع را از طريق كمیته انضباطي پيگيري مي​كند، نظرتان در اين خصوص چيست؟ گفت: اين موضوع در شرايطي است كه ما بازي رسمي نداشته باشيم نه اين كه بازي در سطح ملي داشته باشيم و بعد بازيكنان​مان را به اردو بفرستيم. خود فدراسيون هم اين موضوع را قبول نمي​كند كه ما مسابقه رسمي داشته باشيم و بعد بازيكنان​مان را در اردو شركت دهيم و قانون، اين است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

amordad
چهارشنبه 29 بهمن 1393 3:26 PM
کاشانی حق تعیین تکلیف برای فولاد را ندارد. ناکامی 4 دهه بازماندن از المپیک را نمی توان با مخفی شدن پشت الفاظ و مقصر جلوه دادن دیگران توجیه کرد.بازیهای آسیایی فولاد اهمیت ملی دارد و مهمتر از اردوی تیم امید است .

مائده
سه شنبه 28 بهمن 1393 7:51 PM
چقد این فدراسیون پرروئه..حالا اگ تیمایه دیگه بودن دو دستی بش بازیکن میدادن..خیلی نامردیه..کلی از بازیکنامونو نداریم بخان یوسفو بهمنو هم به زور ببرن!!!عجــب...

رضا خرمشهر
سه شنبه 28 بهمن 1393 4:01 PM
خیلی هم خوب خواهشا با آلویس نانگ قرارداد5 ساله ببندید. همیشه فولاد بهترین خارجی ها رو به ایران معرفی کرده ولی خودش فقط یک فصل اسفاده میکه و بیشتر سپاهان و استقلال ازشون سود میبرن خواهشا تدابیری لندیشیده شود

محمد
سه شنبه 28 بهمن 1393 3:27 PM
اقا گردو غبارم کارت پایان خدمت نداره قاچاقی میره میاد میشه مسولین اونم محروم کنن با تشکر

حسین جمال پور/شوشتر
سه شنبه 28 بهمن 1393 11:49 AM
هر که با فولاد در افتاد بر افتاد.اقای کاشانی کافیه یه نگاهی به سرنوشت امثال دایی وخطیبی ونظمی وایت الهی و...بکند .خدا باماست اینها که کسی نیستند فقط ادمهای حقیری هستند که به جز ضرر وزیان چیزی به فوتبال و ورزش اضافه نکرده اند وعاقبتشان راهم همه می بینید.

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---