1403/02/27
15:42
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 03 اسفند 1393 16:39

ابن‌قاسم:اسکوچیچ برای صعود از گروه برنامه دارد

هنوز به حل مشکل رحمانی و رفیعی امیدواریم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ برای صعود تیم از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا، برنامه دارد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین ابن​قاسم در گفت​وگو با (ایسنا)، درباره دیدار فولاد با السد قطر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: ما در لیگ برتر کشور دو نتیجه بد کسب کردیم و ان‌شاالله با توجه به این‌که بازیکنان​مان بیدار شده​اند، بتوانیم بهتر از این عمل کنیم تا نتیجه خوبی به دست آوریم و در این راستا نیازمند حمایت هواداران هم هستیم. امیدوارم بازیکنان​مان بتوانند حقانیت خودشان را مقابل السد قطر ثابت کنند. ما خوشبختانه برای این دیدار محروم و مصدوم هم نداریم.

وی در ارزیابی از تیم السدقطر، گفت: با شناختی که از السدقطر داریم، این تیم بسیار خوب است و اکنون صدرنشین جام باشگاه​های قطر است. فولاد سال گذشته در این مسابقات در قطر و اهواز با این تیم بازی کرد و شناخت نسبی​ای از این تیم داریم ولی با توجه به این‌که در کادرفنی تیم​مان تغییراتی به وجود آمد، تمام فیلم‌های بازی این تیم در اختیار کادرفنی قرار داده شد و باید دید که آن‌ها چه تدابیری اتخاذ می​کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که برنامه اسکوچیچ برای این مسابقات با توجه به داشته​هایی که دارد، چیست؟ عنوان‌کرد: برنامه اسکوچیچ پیروزی است، چرا که هر پیروزی که به دست می‌آوریم در سهمیه ایران برای دوره‌های آینده تاثیرگذار است و بر این اساس ما هم بسیار تلاش می​کنیم که از گروه​مان صعود کنیم و صد درصد اسکوچیچ برای صعود برنامه دارد.


وی خاطرنشان‌کرد: سال گذشته تیم ما مقابل السدقطر بود که نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند و صد درصد این بار با انگیزه جبران مقابل آن​ها بازی می​کنیم و ان‌شاالله امسال با تجربه بیشتر بتوانیم به پیروزی برسیم. بازی سختی پیش‌رو داریم. حریف از بازیکنان صاحب​نامی بهره می​برد و تمام سعی​ ما هم این است که بازی خوبی انجام دهیم. السد روز دوشنبه به اهواز می​آید.

ابن​قاسم در ادامه در پاسخ به این سوال که چه شد که بختیار رحمانی، سروش رفیعی و شهاب کرمی با توجه به مشکلی که دارند، به لیست فولاد برای لیگ قهرمانان آسیا اضافه شدند؟ گفت: ما این سه بازیکن را به لیست‌مان اضافه کردیم تا ان‌شاالله اگر فرجی شد، بتوانیم از آن​ها استفاده کنیم، هنوز مشکل این سه بازیکن حل نشده است. به هر حال ما هم در آسیا بازی می​کنیم و بازی​های ما نیز با بازی​های ملی هیچ فرقی ندارد و از مسوولان که به فکر تیم‌ملی بودند، خواهش می‌​کنیم به فکر این موضوع برای فولاد هم باشند.

وی در پایان خطاب به هواداران فولاد، عنوان‌کرد: فولاد بدون هوادارانش هیچ است و این یک واقعیت است. این هواداران هستند که چرخ عظیم تیم فولاد را به جریان می​اندازند. از آن​ها می​خواهیم به ورزشگاه بیایند و مانند سال گذشته، یک صدا از تیم حمایت کنند و به بازیکنان روحیه دهند و ان‌شاالله ما نیز بتوانیم آن​ها را شاد کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

سید بابک صالحی
جمعه 08 اسفند 1393 11:39 PM
نمیدونم هنوز میتونیم به اومدن سروش یا بختیار امیدوار باشیم؟

salam
دوشنبه 04 اسفند 1393 5:49 PM
بازی فولادازنوع انتحاری یعنی همه درحالت دفاع وحمله باشند نتیجه گرا است.

محمد
دوشنبه 04 اسفند 1393 12:20 AM
اقا تو روخدا 4شنبه که میایم هوا مارو داشته باشید سر بازی فولاد سپاهان خیلی اعصابمون خراب شد.میخوایم انتقام فصل گذشته واین 2هفته گدشته رو با هم از السد بگیریم تو روخدا با تمام توان بازی کنید و بدونید 1 کشور پشت سرتون هواتونو دارن.به امید پیروزی

رضا از دزفول
یک شنبه 03 اسفند 1393 11:02 PM
فولاد تيم اول ايران است به تيمهاي ديگر اميد زيادي نيست

ناصر رحیمی فر
یک شنبه 03 اسفند 1393 10:23 PM
چرا تیم درآستانه مسابقات آسیایی افت کرده ترا به خدا هر چه زودتر نقاط ضعف رو برطرف کنید

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1723 - مجموع امتیازات : 3522
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1528 - مجموع امتیازات : 2860
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1485 - مجموع امتیازات : 2702
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1452 - مجموع امتیازات : 2770
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1446 - مجموع امتیازات : 2657
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1320 - مجموع امتیازات : 2046
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---