1403/02/06
11:21
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 30 فروردین 1394 15:40

در پی قهرمانی 3 تیم باشگاه فولاد؛

در بسیاری از تیم‌ها ريشه‌ای از آكادمی فولاد هست

مدير تيم​هاي پايه فولادخوزستان می‌گوید اگر به خيلي از تيم​ها نگاه شود، ريشه​اي از آكادمي فولاد در آن وجود دارد و ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم بازیکن در اختیار تیم‌های دیگر بگذاریم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علي سويلمي در گفت‌وگو با (ايسنا) در ابتدا درباره قهرماني تيم جوانان اين باشگاه در ليگ برتر كشور، اظهاركرد: همان‌طور كه مي​دانيد تيم​هايي كه از ابتدا روي برنامه بسته شوند و آماده​سازي آن‌ها نیز به نحو احسن انجام شود، مطمئنا پايان فصل نتيجه خوبی خواهند گرفت و باید بگویم تيم جوانان ما نیز امسال بر همين اساس بسته شد و بيشتر بازيكنان‌مان هم از تيم خودمان هستند كه زير نظر مربيان​مان آموزش لازم را طي امسال و فصول گذشته دیده‌اند.

 

وي ادامه‌داد: خوشبختانه امسال تيم جوانان ما نسبت به سال قبل جوان​تر بود چرا كه نزديك به 14 بازيكن آن از بازيكنان تيم نوجوانان​مان بودند كه به تيم جوانان راه پيدا كرده بودند. تيم جوانان فولاد از همان ابتدا در ليگ برتر نتايج خوبي كسب كرد و بازي‌های خوبي را ارائه داد.
مدير تيم‌های پايه باشگاه فولادخوزستان گفت: تيم جوانان ما هميشه پيشتاز مسابقات بود و خوشبختانه يك هفته مانده به پايان مسابقات توانست قهرمان شود. این تيم دو سال متوالي است كه عنوان قهرماني را به دست مي​آورد و از سال 82 تاكنون در ليگ برتر حضور داشته است و تاكنون موفق به کسب دو مقام سومي، دو عنوان دومي و دو مقام اولي شده است.

 
وي در ادامه به قهرماني تيم اميد اين باشگاه در لیگ برتر کشور اشاره و بیان‌کرد: تيم اميدمان الگوي تيم​هاي پايه باشگاه فولادخوزستان است؛ اين تيم امسال با شايستگي قهرمان كشور شد و با توجه به اين‌كه اين تيم سال گذشته جايگاه سوم را به دست آورده بود، امسال از همان ابتدا با يك برنامه​ريزي درست و خوب و آماده‌سازي كامل روانه مسابقات شد. اين مسابقات مانند سال​هاي گذشته نيز در يك گروه و با حضور 11 تيم برگزار شد.
سویلمی افزود: تيم اميدمان با توجه به رقابت​ فشرده​اي كه با سپاهان داشت، توانست با ارائه بازي​هایی در خور شان باشگاه فولاد به مقام قهرماني برسد. تيم اميد ما تا پيش از اين عنوان، نتوانسته بود به قهرماني برسد و به نظرم با كسب اين عنوان، افتخارات تيم​هاي پايه فولاد تكمیل شد. ما امسال همين قهرماني را كم داشتيم كه با درخشش خوب بازيكنان​مان، همت و يكدلي كادرفني و حمايت​هاي بي​دريغ دهكردي، مديرعامل باشگاه و هيات​مديره و هواداران خونگرم فولاد، به دست آمد.
وي درباره كمك تيم اميد اين باشگاه به تيم بزرگسالان نیز، گفت: با توجه به مشكلاتي كه در طول فصل براي تيم بزرگسالان‌مان به وجود آمد، واقعا بازهم بازيكنان تيم​هاي پايه خوش درخشيدند و كمك حال تيم بزرگسالان بودند. ما توانستيم بازيكنان خوبي را به اين تیم معرفي كنيم.

 

مدير تيم​هاي پايه فولادخوزستان به دلایل موفقیت تیم‌های پایه اشاره و عنوان‌کرد: مطمئنا حمايت​هاي هیات مديره و مديرعامل باشگاه از موارد اصلي رسيدن ما به اين موفقيت​ها بوده است. آن​ها هرگونه درخواستي كه ما داشتيم را مانند سال‌هاي گذشته و شايد هم بيشتر و بهتر، انجام دادند. آموزش خوب بازيكنا​ن​مان زير نظر مربيان مجرب نیز بسيار به روند خوب تيم​هاي پايه كمك كرده است. ضمن اين‌که بازيكنان ما امسال همت بيشتري از خود نشان دادند و توانستيم اين مقام​ها و افتخارات را كسب كنيم.
وي بیان‌کرد: خوشبختانه در سطح كشور خيلي​ها سنگ آكادمي فولاد را به سينه مي​زنند و خيلي​ها به حق از اين آكادمي تعريف و تمجيد مي​كنند. در حال حاضر بيشتر بازيكنان تيم​هاي بزرگسالان و ليگ دسته يك ما از آكادمي فولاد و تيم​هاي پايه​مان هستند. اگر به خيلي از تيم​های دیگر نيز نگاه شود، ريشه​اي از آكادمي فولاد در آن دوانده شده است. ما افتخار مي​كنيم كه بتوانيم بازيكن در اختیار تيم بزرگسالان و ليگ دسته يك‌ باشگاه خودمان و یا هر باشگاه ديگر كه از ما درخواست داشته باشد و البته توافقات حاصل ​شود، بگذاریم.


سویلمی در پایان با اشاره به قهرماني تيم نوجوانان اين باشگاه در ليگ برتر كشور نيز، خاطرنشان‌كرد: امسال علاوه بر این موفقیت‌ها، تيم نوجوانان فولاد هم توانست با اقتدار در بین 30 تیم، به قهرمانی برسد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (13 نظر تا کنون)

حسین
پنج شنبه 10 اردیبهشت 1394 1:31 AM
باید آکادمیک فولاد رو طلا گرفت

هوادار جنوب سابق و فولاد قهرمان
دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 7:06 PM
حالا حالا ها باید از قهرمانی های آکادمیک فولاد شنید

سروش
چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 10:58 PM
حالا حالا ها باید از نتایج آکادمیک فولاد شنید و تعجب هم نکرد

اسحاق
چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 1:10 PM
یه خسته نباشی خدمت حاج علی که همیشه به تیمهای پایه رسیده وبازیکنان هیچ کم وکاستی نداشتند...

بابك از اهواز
سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 6:25 PM
تازه آکادمیک فولاد گل کرده

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---