1403/02/09
9:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 18 خرداد 1394 10:21

شرایط فعلی فولاد بازیکنان را دچار تردید نمی‌کند

ابن‌قاسم: اسكوچیچ برنامه​اش را ایمیل كرده است

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اسكوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبت‌هایی كه در خصوص رفتن او به استقلال تهران مطرح است، درست نیست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین ابن​قاسم در گفت​وگو با (ایسنا) اظهار كرد: اسكوچیچ 26 خرداد به ایران برمی‌گردد و تمرینات تیم از 27 خردادماه در اهواز آغاز می​شود. احتمالا پنجم یا ششم تیرماه نیز برای برگزاری اردو به كرج می​رویم و تا پیش از آغاز مسابقات هم هفت دیدار تداركاتی در برنامه اسكوچیچ وجود دارد.

وی با بیان این‌كه اسكوچیچ برنامه​اش را برای باشگاه ایمیل كرده است، گفت: برنامه اسكوچیچ را داریم و او لیست بازیكنان مورد نظرش را هم داده است و منتظر هستیم تا وضعیت باشگاه و مدیرعامل جدید مشخص شود تا پس از آن برای جذب بازیكنان مورد نظر سرمربی، وارد مذاكره شویم.
سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره مشخص شدن مدیرعامل باشگاه، گفت: چیزی مشخص نیست؛ ممكن است یك ربع، یا یك ساعت یا فردا وضعیت مشخص شود. وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به این‌كه فصل نقل و انتقالات آغاز شده است، فكر نمی​كنید عدم انتخاب مدیرعامل باشگاه باعث شده است بازیكنان برای همكاری با این تیم دچار تردید شوند؟ عنوان كرد: خیر، به این صورت نیست، چرا كه در حال حاضر هیچ بازیكنی جذب هیچ باشگاهی نشده است و بازیكنان حرفه​ای هستند و كمی سبك و سنگین می​كنند تا ببینند كدام تیم برای حضورشان بهتر است.

ابن​قاسم افزود: در حال حاضر مدیرعامل بیشتر تیم​ها به ویژه استقلال و پرسپولیس كه بزرگ​های لیگ هستند، مشخص نیست و این مشكل برای خیلی از تیم​ها نیز وجود دارد. ان​شاءالله وضعیت فولاد هر چه زودتر مشخص می​شود.
وی درباره این‌كه در خیلی از رسانه​ها از استقلال تهران به عنوان باشگاهی كه خواهان اسكوچیچ است، یاد می‌شود، گفت: اسكوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبت​هایی كه در خصوص رفتن او به استقلال تهران مطرح شده است، درست نیست. حتی آقای افشارزاده هم در یكی از مصاحبه​هایش گفته است كه اسكوچیچ با فولاد قرارداد دارد ولی با این وجود هنوز هم برخی​ها دوست دارند در این خصوص مطالبی را عنوان کنند.
سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیت سروش رفیعی هم خاطرنشان‌كرد: تا آن‌جا كه می‌دانم او در اردوی تیم‌ملی است و قرار است با توجه به شرایطی كه دارد، رایزنی كنند تا ببینند كه می​تواند در خارج از کشور تیم‌ملی را همراهی كند یا خیر. او در حال حاضر بازیكن فولادخوزستان است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (11 نظر تا کنون)

سید بابک صالحی
چهارشنبه 20 خرداد 1394 1:00 PM
ابزار یه مربی بازیکنهاشه ،، شرایط رو محیا نکنیم دراگان هم هیچ کاری نمیتونه بکنه.

فولادیم
چهارشنبه 20 خرداد 1394 2:23 AM
شنیدم پیام صادقیان میخواد بیاد فولاد،، از مسئولین فولاد درخواست میکنم از گرفتن بازیکن حاشیه ساز خداییش دست بردارید.

سجاد ملایی-شوش دانیال
سه شنبه 19 خرداد 1394 9:20 AM
بازیکنان بدون سرو صدا خریداری کنید

توفیق
دوشنبه 18 خرداد 1394 11:14 PM
ما میخواییم اونقدر تیم قوی بسته شه که هر هفته تحلیل بازی های فولاد پخش بشه

امین فولادی
دوشنبه 18 خرداد 1394 10:57 PM
باید این فصل باقدرت پیش برویم باید ازاستادیوم غدیروجوسیاسی بیرون بیایم باید دراستادیوم اختصاصی خود تماشاگربازی های فولادباشیم مردم فوتبالی خوزستان باتمام محرومیت ها سرگرمی جزفوتبال ندارند این دلخوشی از آنها گرفته نشود

 1 2 3  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---