1403/02/17
23:40
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 30 شهریور 1395 12:51

سعداوی: ما سه دروازه بان خوب داریم

گسترش فولاد، تیمی خوب و پر مهره است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: طهماسبی، دروازه‌بان خوبی است ولی تشخیص من این بود که در دیدار مقابل پدیده، طالب‌لو درون دروازه قرار بگیرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در مورد وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار فردا (چهارشنبه) مقابل گسترش فولاد در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: ما روند روبه‌رشدی را در پیش گرفته‌ایم و در تلاش هستیم انتظارات را برآورده کنیم. باید همین روند را ادامه بدهیم تا جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: برنامه ما استفاده از حداکثر پتانسیل بازیکنان بوده و در همین راستا به حرکت خود ادامه می‌دهیم. گسترش فولاد، تیمی خوب و پر مهره است و قطعاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت ولی ما می‌خواهیم دست پر از تبریز به اهواز برگردیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بهتر شدن شرایط این تیم پس از تعطیلات گفت: مطمئناً تعطیلات قبلی باعث شد زمان کافی برای بررسی نقاط ضعف و قوت تیم‌مان را داشته باشیم. امیدوارم مشکل بازیکن خارجی ما هر چه زودتر حل شود و بتوانیم با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.سعداوی با اشاره به عملکرد خوب ساسان انصاری پس از بازگشت به فولاد خوزستان و به ثمر رساندن 2 گل در 2 بازی خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم تیم را در تعطیلات تقویت کنیم. جذب انصاری هم در همین راستا بود. البته تیم ما هنوز نیاز به تقویت دارد تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شویم.وی در پایان به نیمکت‌نشینی مهرداد طهماسبی در دیدار مقابل پدیده و قرار گرفتن وحید طالب‌لو در ترکیب اصلی فولاد خوزستان گفت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. طهماسبی، دروازه‌بان خوبی است ولی تشخیص من این بود که طالب‌لو درون دروازه قرار بگیرد. ما یک دروازه‌بان خوب دیگر هم به نام احسان مرادیان داریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

Amordad
سه شنبه 30 شهریور 1395 3:10 PM
عملکرد بازیکن نشان دهنده کیفیت و توانایی فنی بازیکن است طهماسبی عملکرد بسیار ضعیف ، پر اشتباه و سطح پایینی دارد و در حد فولاد نیست.از طالب لو و دروازه بان سوم استفاده شود به نفع فولاد است .

مهدی چنانی
سه شنبه 30 شهریور 1395 2:05 PM
انفور مهاجم نوک تیم کی میتونه بازی بکنه تیم نیاز مبرم بهش داره!؟خواهشمندیم با جدیت پیگیر جذب سروش رفیعی برای نیم فصل باشید تیم نیاز مبرم به رفیعی در پست هافبک طراح داره.بهترین سیستم 4.2.3.1میباشد و در حال حاضر باتوجه به داشته ها بهترین ترکیب=دروازبان:طالب لو. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:جماعتی. مدافعان وسط:والی و کرمی. هافبکهای تدافعی:بوحمدان و چاگو. هافبک طراح:پاک پرور. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:شریفات. مهاجم نوک:انصاری. ذخیره ها=طهماسبی.سعیدی.عبدالله زاده.مطلق زاده.حبیب نژاد.حردانی.رشیدی فرخی.

عبدالمجید بابادی یوسفی
سه شنبه 30 شهریور 1395 1:44 PM
با سلام فولادی ها اگر عزم خودراجزم کنند ودقت کافی داشته باشند هرتیمی را درایران می توانند ببرند

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1708 - مجموع امتیازات : 3507
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1472 - مجموع امتیازات : 2689
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1447 - مجموع امتیازات : 2765
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1429 - مجموع امتیازات : 2640
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---