1403/01/10
6:10
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 11 مهر 1397 9:54

گفتگو با عزیز فریسات مربی تیم فولاد خوزستان:

این فولاد یک تغییرات اساسی در پیش دارد، برنامه ۹۰ هم مشخص کرد که اعتراضات ما به حق بود

مربی تیم فولاد خوزستان معتقد است که داوری بر روی نتیجه دیدار فولاد مقابل ماشین سازی تاثیر گذار بوده و در کارشناسی داوری برنامه ۹۰ هم مشخص کرد که از این بابت متضرر شدیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عزیز فریسات "درخصوص روند نتیجه گیری تیم فولاد"، اظهار داشت: در فوتبال همواره تیمی می‌تواند نتیجه بگیرد که از فرصت های خود بهترین استفاده را ببرد و اگر به بازی های اخیر تیم فولاد نگاه کنیم، خواهیم دید که ما در روند بازی بیشتر از حریفان توپ را در اختیار داشتیم و می توانستیم با استفاده از موقعیت های خود به گل برسیم. البته غیر از مسائل یاد شده شاید بتوانیم از داوری هم نام ببریم که متاسفانه تا اندازه ای در کسب نتیجه ما تاثیر داشته و از آن متضرر شده ایم.

مربی فولاد در پاسخ به این سوال که "به اعتقاد شما داوری تا چه میزان می تواند در عملکرد و نتیجه گیری یک تیم تاثیرگذار باشد"، اظهار داشت: صد در صد تاثیر گذار است. ما در بازی با ماشین سازی بر بازی تسلط داشتیم. لذا اگر بازی عادلانه تر قضاوت می شد، می توانستیم با فشارهای خود به برتری برسیم. خوشبختانه در کارشناسی داوری برنامه ۹۰ هم مشخص کرد که اعتراضات ما به حق بوده و اخراج تارتا در دقیقه ۵۸ تصمیمی اشتباه بوده و پنالتی بر روی شیمبا هم گرفته نشد که از این بابت هم متضرر شدیم.

وی در خصوص "ایجاد تحولات در سبک بازی فولادی ها"، اظهار داشت: ما روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. با این وجود که خیلی از بازیکنان اصلی و باتجربه ما به دلایلی از تیم کنار هستند، جوان ها کار را به خوبی پیش می برند و با ادامه این روند می توانیم بهتر نتیجه بگیریم. روز به روز بازیکنان دارند بیشتر تلاش عمل میکنند تا فوتبال زیباتری بنمایش بگذارند، ایجاد موقعیت کنند و انشالله پیروز از میدان خارج شوند.

عزیز فریسات در پاسخ به این سوال که "با توجه به مصدومیت ایوب والی و عبداله کرمی باشگاه به بازیکنان جدید خود اطمینان کرده، نظر شما در خصوص عملکرد این بازیکنان چیست؟"، می گوید: بازیکنان خط دفاعی ما برابر ماشین سازی عملکرد خوبی داشتند و می‌توانند روزبه‌روز هم بهتر شوند. همچنین لوپز، بازیکن برزیلی ما در خط دفاعی خیلی خوب ظاهر شد. این بازیکن تا اندازه زیادی بر بازی خود مسلط شده و با توجه به قد و قواره ای که دارد میتواند ضمن ایجاد هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان در تقویت خط دفاعی نقش داشته باشد.

این مربی در ادامه به "بازی تیم فولاد خوزستان و پدیده خراسان در جام حذفی" اشاره کرد و افزود: برنامه آنالیز بسیار خوبی برای پدیده آماده شده و انشاالله جوری کار میکنیم که بتوانیم در وهله اول یک بازی قابل قبولی از خود در مشهد انجام بدهیم و پس از آن صعود خود را جشن بگیریم. نقطه قوت اصلی فولاد این است که از نام حریفان و شرایط بازی واهمه ای ندارد و با تمام وجود برای ارائه فوتبال زیبا و پیروزی به میدان می رود.


وی همچنین در پاسخ به موضوع "حمایت بسیارخوب هواداران از فولاد در بازی مقابل ماشین سازی" گفت: شما شک نکنید که هواداران خوزستانی و خصوصا فولاد، فوتبال را خیلی خوب آنالیز می‌کنند، آن را می‌فهمد و درک می‌کنند. به همین دلیل است که ایلی استان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که با حمایت های این هواداران، به نوعی جای بازیکن اخراج شده ما پُر شد و توانستیم گل بزنیم. حمایت این دوستان خیلی میتواند به تیم کمک کند. هرچند که ما در حال بهتر شدن هستیم، اما هوادار فولادی محکم و مقتدر می خواهد. انشاالله بتوانیم روز به روز تیم بهتری ببینیم؛ شک نکنید که این فولاد یک تغییرات اساسی در پیش دارد و پس از سروسامان یافتن یک فوتبال حمله ای و خوزستانی پسند ارائه خواهد داد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

علی
شنبه 14 مهر 1397 9:34 AM
ایشاله نیم فصل دو دفاع رو تقویت کنن

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---