1403/01/10
4:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 18 آبان 1397 16:1

سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری:

با اعتقادی که به بازیکنان دارم، امیدوارم فردا بتوانند گل به ثمر برسانند

 کنفرانس خبری دیدار تیم های فولاد خوزستان و سپیدرود رشت با حضور اصحاب رسانه و اعضای تیم فولاد خوزستان در سالن کنفرانس مجموعه فجر اهواز، برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،‌ تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرود رشت فردا (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. ایلی استان، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما فردا بازی دشواری خواهیم داشت چرا که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز دارند. در حال حاضر سپیدرود منسجم‌تر از ابتدای فصل فوتبال بازی می‌کند. پس از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، ما یک هفته بسیار فشرده با بازیکنانمان داشتیم، چرا که باید در زمینه روحی و روانی کار می‌کردیم. پس از این‌که نمایش خوبی مقابل صنعت نفت داشتیم، متاسفانه دو امتیاز را از دست دادیم. تیم ما استحقاق پیروزی مقابل صنعت نفت داشت.

او افزود: نمی‌خواهم مجددا راجع به داوری صحبت کنم اما به بازیکنانم به خاطر نمایشی که داشتند تبریک می‌گویم. متاسفانه پس از این بازی فرزاد جعفری به خاطر مصدومیت و سینا مریدی به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. امیدوارم بازیکنان فردا نمایش خوبی داشته باشند و به کمک یکدیگر در بازی فردا پیروز شویم. سرمربی فولاد درباره غایبان تیمش گفت: خوشبختانه مصدوم نداریم اما فرزاد جعفری و سینا مریدی هم به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. مصدومان قبلی‌ما همچون ایوب والی و میثم دورقی هم به تیم اضافه شدند.


ایلی استان درباره نتایج این تیم تحت هدایت او و اینکه چقدر به اهدافی که با فولاد داشته، رسیده است، توضیح داد: زمانی که ما هدایت تیم را برعهده گرفتیم، تعداد مصدومانمان زیاد بودند و با مابقی بازیکنان باید بازی‌ها را مدیریت می‌کردیم. همان ابتدای امر گفتیم که ساده نیست استراتژی تیم را به یک باره تغییر دهیم. خودتان می‌دانید در یک ماه و خرده‌ای وقت کمی داشتیم که خطوط دفاعی و تهاجمی تیم را با تغییر استراتژی آشنا کنیم. یکی دیگر از اهدافمان، افزایش مالکیت توپ بود. همانطور که به شما عرض کردم، نیاز به زمان داشتیم.

او افزود: حتی در بازی گذشته مقابل نفت آبادان، شانس به ثمر رساندن گل داشتیم که محقق نشد. البته فوتبال است و این اتفاق امری طبیعی است. با اعتقادی که به بازیکنان دارم، امیدوارم فردا بتوانند گل به ثمر برسانند. به ثمر رساندن گل باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنانمان می‌شود.

سرمربی فولاد درباره تاثیری که برد مقابل سپیدرود برای تیمش می‌تواند داشته باشد، بیان کرد: من دو بازی اخیر سپیدرود مقابل تراکتورسازی  و پارس جنوبی را تماشا کردم و دیدم که تیمشان در حال پیشرفت است. از طرف دیگر، فردا یک انگیزه مضاعفی دارند به این خاطر که دیروز تولد علی‌کریمی بود و یقینا بازیکنان به او قول دادند که می‌خواهد هدیه‌ای به او بدهند. من خواهش می‌کنم که تحویل کادو را به هفته بعد موکول کنند تا ما این هفته سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

استان همچنین در پایان این کنفرانس خبری با اشاره به دیدار فینال مسابقات لیگ آسیا، گفت: جا دارد آرزوی پیروزی برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا کنیم. چرا که قهرمانی پرسپولیس پیامدهای مثبتی برای فوتبال ایران خواهد داشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---