1403/02/05
5:56
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
نوجوانان / هفته 8
شاهین تابان بوشهر

1
2
فولاد خوزستان

جمعه 09 آذر 1397

14:30
بهشتی

هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان؛

فولاد خوزستان در بوشهر شاهین را شکار کرد

نوجوانان فولاد خوزستان برنده فینال زودرس گروه چهارم در برابر تیم دوم جدولی شاهین شهرداری بوشهر شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نهم آذرماه نود و هفت ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر اولین بازی دور برگشت بین دوتیم شاهین بوشهر و فولاد خوزستان برگزار شد.
در روز پر فروغ فولادمردان در بوشهر شاهین نتوانست در برابر صدر نشین مقاومت کند و همچون بازی رفت با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.
در این بازی فولادیها در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودند و روی شروع مجدد حسین والی دروازه بان خود در  دقیقه هفدهم و فرار تماشایی امیرحسین عبیاوی به گل اول رسیدند ،اما طبق معمول هر بازی داور روی توپ ارسالی از بازیکن بوشهر در دقیقه بیست و دوم در یک صحنه بسیار مشکوک که توپ بین مدافع فولاد و مهاجم شاهین فرود آمد اعلام پنالتی کرد و کاپیتان شاهین این توپ را تبدیل به گل کرد.در این  هفت بازی پنج پنالتی برعلیه فولادیها گرفته شد تا چهار گل از هفت گل خورده خود را از روی نقطه پنالتی بدست آورند.

در ادامه بازی و در دقیقه پنجاه و هشتم یک و دو حمیدرضا شریفی با بهنام تیموریان و ارسال بی نقص تیموریان برای عبیاوی یکبار دیگر شماره ده تمام نشدنی فولاد را در موقعیت گل قرار داد تا با یک چرخش زیبا و پای غیر تخصصی خود دروازه بوشهریها را برای بار دوم باز کند تا هفتمین گل فصلش را زده باشد و بی شک به همراه هیثم ناصری و محمد امین حزباوی دفاع های میانی فولاد که در همه جدالهای زمینی و هوایی اجازه مانور به بازیکنان بوشهر ندادند بهترینهای بازی باشند.فولاد در این بازی بارها در حملات برنامه ریزی شده خود میتوانست به گل برسد اما در نهایت نتیجه دور رفت تکرار شد و در پایان بازی در یک حرکت زیبا شاگردان مهدی پور به سمت تماشاگران شاهین بوشهر رفتند و برای آنها دست زدند و ادای احترام کردند با این حرکت جالب فولاد مردان مورد تشویق هواداران خونگرم بوشهر قرار گرفتند و صحنه زیبایی رقم خورد.بعداز کسب این  نتیجه فولادیها نوزده امتیازِ شدند و در صدر جدول قرار گرفتند و نفت اهواز با برد امروز خود در برابر آپادانا شوش سیزده امتیازِ شد و در مکان دوم ایستاد ،شاهین شهرداری بوشهر نیز بعداز باخت امروز با دوازده امتیاز از هفت بازی خودشان به رده سوم سقوط کرد.

گزارش بازی
محمد امین حزباوی امیر حسین عبیاوی هیثم ناصری حسین والی زاده حمید رضا شریفی امید میرمهر دانیال سعدی قاسم جمشیدی آرش نظری حمید رضا پناهی بهنام تیموریان ایمان دانش محمد آذری سید احسان موسوی
ایمان دانش به جای آرش نظری (45)


محمد آذری به جای امید میرمهر (79)


سید احسان موسوی به جای بهنام تیموریان (89)


امیر حسین عبیاوی (17)


امیر حسین عبیاوی (58)



حسین والی زاده (17)


بهنام تیموریان (58)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1695 - مجموع امتیازات : 3494
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---