1403/01/09
14:53
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
نوجوانان / هفته 9
فولاد خوزستان

3
0
امید گناوه

جمعه 16 آذر 1397

14:15
اختصاصی فولاد

هفته نهم لیگ برتر نوجوانان؛

فولادمردان نوجوان امید گناوه را ناامید کردند

تیم نوجوانان فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر امید گناوه را شکست داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان ایران گروه چهارم روز جمعه شانزدهم آذرماه فوتبالدوستان در ورزشگاه اختصاصی فولاد شاهد دیدار زیبای دو تیم نوجوانان فولاد و امید گناوه بودند.

در این دیدار که تیم امید گناوه برای گرفتن حداقل امتیاز پا به میدان گذاشته بودند با یک بازی کاملا تدافعی سعی بر این داشتند که دروازه خود را بسته نگه دارند که البته با وقت کشی های مدام بازیکنان خود بخصوص دروازه بان این تیم نیمه اول به هدف خود رسیدند و هر دو تیم با نتیجه صفر-صفر به رختکن رفتند.


اما در نیمه مربیان کادر فنی فولاد از همان ابتدای بازی در نیمه دوم دست به ریسک زدند و دفاع وسط ملی پوش خود محمد امین حزباوی را به خط حمله بردند تا در کنار امیر حسین عبیاوی مهاجم گلزن خود دروازه ی گناوه ای ها را فتح کنند و این امر در دقیقه 57 روی حرکت انفجاری عبیاوی به درون محوطه جریمه و پاس رو به بیرون او برای محمد امین حزباوی صورت پذیرفت تا فولاد مردان به گل اول خود برسند و گناوه ای ها از لاک دفاعی خود بیرون بیایند و فوتبال رو به جلوتری بازی کنند.


مهدی پور و تیمش به این یک گل بسنده نکردند و با تعویض سید احسان موسوی، حمزه منصوری را در دقیقه 58 به زمین فرستادند تا قدرت تهاجمی خود را بیشتر کنند و بعد از او امید میر مهر را هم که در میانه میدان تلاش زیادی کرده بود را در دقیقه 70بیرون کشیدند و آرش نظری را داخل فرستادند و وقتی به نتیجه دلخواه نرسیدند تصمیم گرفتند بهنام تیموریان خسته را نیز بیرون بکشند تا امیر سواعد خوش تکنیک به روند رو به جلوی فولادی ها کمک کند و این تغییرات از سوی کادر فنی فولاد در دقیقه 88 جواب داد و توپی را که آرش نظری به محوطه گناوه فرستاد مدافع این تیم به اشتباه به ایمان دانش هافبک خلاق فولادی ها پاس داد تا ایمان دانش با زیرکی دروازه امید گناوه را باز کند و در ادامه پاس زیبای دیگری از هافبک تازه به میدان آمده فولادی ها یعنی آرش نظری حمزه منصوری دیگر تعویضی فولاد را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با حرکت رو به دروازه خود مدافع گناوه را مجبور به خطا کند و داور را مجبور به گرفتن پنالتی در دقیقه 90 برای فولادمردان کند تا امیرحسین عبیاوی  خود را 8 گله کند و با این گل دروازه 6تیم گروه خود یعنی نفت اهواز، نفت آبادان، پارس برازجان، شاهین بوشهر، آپادانا شوش و امید گناوه را فتح کرده ببیند.

با گل عبیاوی فولاد با نتیجه 3 بر 0 بازی را به سود خود خاتمه داد و کماکان با بیست و دو امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

از بهترین های فولاد در این بازی می توان به محمدامین حزباوی، قاسم جمشیدی، ایمان دانش، آرش نظری، حمزه منصوری و امیرحسین عبیاوی اشاره کرد.

گزارش بازی
محمد امین حزباوی امیر حسین عبیاوی هیثم ناصری حسین والی زاده حمید رضا شریفی ایمان دانش امید میرمهر دانیال سعدی قاسم جمشیدی بهنام تیموریان سید احسان موسوی آرش نظری حمزه منصوری امیر سواعد
آرش نظری به جای امید میرمهر (65)


حمزه منصوری به جای سید احسان موسوی (70)


امیر سواعد به جای بهنام تیموریان (80)


محمد امین حزباوی (50)


ایمان دانش (80)


امیر حسین عبیاوی (87)



حمید رضا شریفی (50)


آرش نظری (80)


حمزه منصوری (87)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---