1403/01/10
14:38
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 28 آذر 1397 23:46

رضایی در مراسم بدرقه ۲ بازیکن برزیلی عنوان کرد:

ستاره های فولاد را حفظ می کنیم، درصدد تقویت تیم هستیم

باشگاه فولاد خوزستان بعد از ظهر امروز با دو بازیکن برزیلی خود قطع همکاری کرد و با حضور مدیرعامل باشگاه از آنها تقدیر بعمل آورد و بدرقه شان کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فضای موجود و نیاز به تقویت تیم جهت حضور قویتر در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تقدیر و تشکر از این دو بازیکن برزیلی با آنها تسویه حساب صورت گرفت.

دکتر رضایی در این خصوص اظهار داشت: به این منظور همچنین جلسه ای با لوپز و تارتا برگزار شد و از این دو بازیکن و همچنین همسر لوپز که در ماه های اخیر در اهواز حضور داشتند با اهداء یک هدیه از صنایع دستی استان تقدیر بعمل آمد تا به بهترین شکل و با خاطره ای خوب این اتفاق رخ دهد.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین درخصوص گمانه زنی ها در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: قطعاً برای موفقیت تیم فولاد خوزستان تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف در نقل و انتقالات نیم فصل بکار خواهیم بست، لذا در روزهای آینده همزمان با برنامه ریزی جهت برگزاری اردو و انجام امور لازم در این زمینه در جذب بازیکن نیز فعال می شویم و اخبار مربوطه را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر انتقال سینا مريدی به دیگر تیم ها، اظهار داشت: همانگونه که اشاره شد، باشگاه فولاد به دنبال تقویت تیم خود است و در این راستا از مهره‌های ارزشمند خود دست نمی‌کشد‌‌؛ بازیکنان ما با توان بالای خود توانسته اند موفقیت های زیادی برای مجموعه به دست بیاورند و هواداران فولاد این موضوع را بدانند که ستاره های فولاد در این تیم ماندگار هستند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

رضای
پنج شنبه 06 دی 1397 2:44 PM
سلام تیم امید بازیکن جوان خوب دارد. چرا باشگاه استفاده نمیکند

مهدی چنانی
چهارشنبه 05 دی 1397 6:36 AM
خواهش می کنیم به هیچ وجه سینا مریدی رو از دست ندهید و اتفاقا قراردادش را برای پنج فصل دیگر تمدید کنید. حیف این بازیکن خوش آتیه و جوان خوزستانی که محصول خود آکادمی فولاده از تیم بره

منصور
سه شنبه 04 دی 1397 8:41 PM
سلام: ازمدیریت وکادرفنی میخواهیم سینا مریدی را حفظ کند وبهیچ قیمتی به پرسپولیس نرود.آقای رضایی مریدی را از دست ندهید.پرسپولیس میخواد خط هافبک فولاد را ضعیف کند.مریدی بهترین هافبک فولاد است اوراحفظ کنید.

عبدالمجید بابادی یوسفی
دوشنبه 03 دی 1397 3:12 PM
با سلام خدمت آقای رضایی مدیرعامل محترم با شگاه فولاد لطفابه بازیکنان کلیدی فولاد اجازه رفتن به دیگر تیمها را ندهید مخصوصا تیمهای رقیب .نکندخدای نکرده شود جریان سروش رفیعی که فولاد آماده اش نمود ابتدا برای تراکتور ودر نیم فصل اول لیگ هیجدهم هم برای پرسپولیس

فولاد❤
پنج شنبه 29 آذر 1397 3:35 PM
باز هم با تمام وجود هواداران خوزستانی و غیر خوزستانی و خارج کشور از تصمیمات مدیریت باشگاه کاملا حمایت میکنند.تلاش اقای رضایی در رفع صدماتی که بانیان ان افراد ناکارامد بودند؛ ستودنی است.خوشحالیم که ورزشگاه با گروه شایسته افتتاح خواهد شد.جذب بازیکن خوب سخت است اما همین که ایشان تلاش میکنند ما خوشحالیم.اقای رضایی دوستت داریم

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---