1403/01/09
13:15
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 03 شهریور 1399 19:1

هواداران سرمایه اصلی فولاد هستند

واژه ها در سپاسگزاری از شما قاصرند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پیامی از حمایت های هواداران که با اتحاد و انسجام خود همراه تیم بزرگسالان این بوده اند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پیام سعید آذری آمده است:

"جای سپاس و قدردانی دارد که در باشگاهی فعالیت نمودم که بهترین هواداران فوتبال کشور حامیان و مالکان اصلی آن هستند، مردم فرهیخته، با شرافت و دلاوری که سال های سال است طعم انواع و اقسام سختی ها را چشیده اند و تنها دلخوشی آنان همین مستطیل سبز و توپ گرد فوتبال است، ورزشی که دنیا را تحت تاثیر محبوبیت خود قرار داده است.

بدون شک باید اذعان نمایم که چنانچه فولاد خوزستان نگین درخشان فوتبال ایران که سرزمین و زادگاه فوتبال است، توفیقی در فصل گذشته بدست آورد یکی از مهمترین دلایل آن حضور فیزیکی قبل از بیماری کرونا دراستادیوم های کشور بود که فولاد در آن مبارزه می نمود و سپس حضور مجازی این سینه سوختگان باشگاه با اصالت در طول بیماری کرونا که این مهم نیز با تلاش همه مردم فوتبال است.

 

خوزستان و بخصوص هواداران فولادی در بخش سکوها اعم از لیدرهای زحمت کش، اعضای فعال و انتظامات کانون، هواداران فعال، بخش همیار هواداران و عزیزانی که در فعالیت کمیته مجازی که همگی همسو و همراه باشگاه متحد و منسجم محکم قدم برداشتند حاصل شد.

این اتحاد و انسجام و یکپارچه فولادی های خوزستان در تمامی ارکان های مختلف باشگاه حول یک محور میچرخید و مدیریت امور فرهنگی و کانون هواداران از آن مستثنا نبود. در جلسات متعدد با تدوین خط مشی برای دلسوزان واقعی فولاد قرار بر آن شد که سیستم باشگاه محوری را بطور شفاف و با قدرت در قلب و ذهن هواداران و مردم عزیز خوزستان جایگزین سیستم های سنتی نمائیم.

برنامه ریزی های مدیریتی کانون هواداران باشگاه فولاد که بدست برادر عزیزم حاج ساسان سیاح طاهری که خود از عزیزان و خانواده معظم شهدا نیز می باشد اتفاق افتاد می تواند برگ زرینی در تاریخ هواداری این کشور محسوب شود و الگویی باشد تمام و کمال برای تدوین فعالیت های هواداری در کشور. و این مهم اتفاق نیفتاد مگر باتلاش سر گروه های محترم هواداری که در راس آنها سعید باوی عزیز با کمک هواداران فعال توانستند با ایجاد یک موج مثبت هواداری در فضای حقیقی و مجازی و با تلاش شبانه روزی بویژه در آخرین مسابقه مقابل تراکتورسازی آستین همت مردانه بالابزنند و کاری کنند کارستان که نتیجه آن دستیابی به مقام سومی و همچنین راهیابی بعد از شش فصل به مرحله پلی آف آسیا باشد.

لذا این را وظیفه خود می دانیم از تمامی هواداران و مردم دلاور استان خوزستان خواهران و برادران تقدیر و تشکر ویژه نماییم و به آنها نوید دهیم که باشگاه فولاد خوزستان مجدد در مسیری قرار گرفته است که می تواند مایه مباهات و ایجاد غرور برای آنها باشد، مسیری که توسط دهکردی ها و رضائیان ها طی شده بود.

برادران و خواهران هوادار وجود شما نعمتی است که خداوند متعال به فولاد خوزستان و کل فوتبال استان اعطا نموده است. لذا تقدیر و تشکر کمترین واژه ها برای قدردانی از تلاش های شبانه روزی شما است ومطمئن هستم که در آینده مدیریت کانون هواداران درامور فرهنگی باشگاه وهمچنین سرگروه های مشوقین برنامه هایی به مراتب قویتر و جامع تر برای کمک به ارتقاء جایگاه فولاد خوزستان در سطح فوتبال ایران عزیز و قاره پهناور در آسیا خواهند نمود.

 سعید آذری                                                

دوستدار همه ی شما "

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---