1403/01/10
10:26
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 07 دی 1399 18:14

چرا برنامه 15 هفته را باهم نمی‌دهند؟

نکونام: صد در صد به برنامه لیگ اعتراض داریم

سرمربی فولاد خوزستان در اعتراض به برنامه ریزی لیگ برتر صحبت‌های تندی را علیه مدیران فوتبال بر زبان آورد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در گفت و گوبا برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش پاسخگوی سوالات امیرحسین طبسی مجری این برنامه شد. سرمربی فولاد صحبت های تندی را در این گفت و گو بر زبان آورد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:
بازی نداشتیم اما شرایطمان خوب است
خداراشکر ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه با توجه به بازی های عقب افتاده تیم های دیگر این هفته بازی نداشتیم و تمرین داشتیم. بچه ها در شرایط خوبی هستند و آماده بازی بعدی می‌شویم.
به دنبال صعود از پلی‌آف آسیا هستیم
تیم های آسیایی نفرات خوبی دارند و برنامه ریزی مناسبی انجام می‌دهند. امسال ما محرومیت بازیکن خارجی داریم و شرایط برای تیم های ایرانی سخت می‌شود. امیدواریم بتوانیم از پلی‌اف صعود کنیم.
هیچ قولی درباره آینده نمی‌دهم
همه بازی ها برای ما مهم است تا بتوانیم امسال بهترین عملکرد را داشته باشیم. هیچ مربی‌ای در دنیا نمی‌تواند قول بدهد. ضامن موفقیت تلاش و کار است و تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند. چیزی که شما را به موفقیت می‌رساند این است که به پشتکارتان ادامه بدهید. هدفمان این است که جایگاه و شان باشگاه فولاد در آن حفظ شود.

صددرصد به برنامه لیگ اعتراض داریم
صد درصد ما هم معترض به برنامه هستیم. دیشب با آقای سهیل مهدی صحبت کردم. ایشان برنامه ای را تنظیم می‌کند که به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا است و این باعث افتخار کشورمان است. خداراشکر می‌کنیم که این اتفاق افتاد و نایب قهرمان شدند. ولی سوال ها از قبل شروع می‌شود. اینکه بازی نساجی و ذوب‌آهن با پرسپولیس چرا کنسل شد؟ من خودم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال حضور داشتم، متاسفانه همین برنامه ریزی ها آن زمان برای ما مشکل درست کرد. تا جایی که تا پای پرواز داشتیم بازی می‌کردیم. ما به کشور کره جنوبی رفتیم و به خاطر خستگی و بی برنامگی حذف شدیم و به فینال نرسیدیم. قطعا ما هم موافق بودیم که پرسپولیس استراحت کند و سرحال به فینال برود. ولی بازی نساجی و ذوب‌آهن کنسل شده و بعد از برگشتن به ایران، برنامه شان باید طوری باشد که همه تیم ها به تعداد بازی مشخص برسند تا سایر بازی ها برگزار شود.

سهیل مهدی گفت لغو بازی‌های پرسپولیس دستور از بالا بوده!
صحبت من با سهیل مهدی این بود که 12 روز پرسپولیس بازی کند اما همه تیم ها به یک تعداد بازی برسند. شما ببینید من سه بازی بیرون از خانه پشت سر هم دارم که دو تا از آنها با مدعیان است. آقای سهیل مهدی به من گفت که لغو بازی پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن و نساجی دستور از بالا بوده است! ما مخالفت خود را با برنامه لیگ اعلام کردیم اما همان برنامه را ابلاغ کردند! یعنی این برنامه اصلا برای تیم های دیگر نیست. مشخص است برای چه تیم هایی این برنامه را تنظیم کردند!
وی در پاسخ به این پرسش که منظور از دستور از بالا چیست و آیا منظورش وزارت ورزش است، بیان کرد: من نمی دانم دستور از بالا کجا است؛ می تواند طبقه بالا هم باشد!


چرا برنامه 15 هفته را باهم نمی‌دهند؟
سوالی که مهم است، چرا برنامه لیگ را 3 هفته یکبار اعلام می‌کنند؟ ما که به خاطر کرونا تعطیلی نداریم. خداراشکر شرایط کشورما از نظر کرونا خوب است و فوتبال باعث نشاط جامعه است. 15 هفته را اعلام کنند تا ما تا نیم فصل برنامه مان را بدانیم. نمی‌توانند یک برنامه ساده اعلام کنند. به خاطر تیم های دیگر همه باید صبر کنند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد.اشکالی ندارد. لیگ را نگه دارید تا پرسپولیس بازی های عقب افتاده اش را انجام بدهد. هر زمان به تیم های دیگر رسید، همه باهم دوباره شروع کنیم. دو هفته دیرتر شروع می‌کنیم اما چه ایرادی دارد؟
پرسپولیس بعد از ما بازی می‌کند
من 5 هفته قبل گفتم 12 روز استراحت بدهید تا 3 بازی انجام شود بعد از آن می شود لیگ را ادامه داد. اما با 4 بازی عقب افتاده نمی‌شود. برای پرسپولیس هم شرایط سخت است، این چه برنامه‌ریزی ای است؟ فولاد دهم دی بازی می‌کند، پرسپولیس یازدهم دی‌ماه. تیم من 15 دی بازی می‌کند، پرسپولیس 16 دی. تیم من 21 دی بازی می‌کند، پرسپولیس 22 دی. ما 29 دی در حالی با پرسپولیس بازی می‌کنیم که 8 روز استراحت کردیم و پرسپولیس 7 روز.


آیا دور برگشت هم به همین ترتیب بازی می‌کنیم؟
تمام ایرادمان به سازمان لیگ است.بازی های عقب افتاده پرسپولیس را هرطور که صلاح است، برگزار کنید، ولی به تیم من چه ربطی دارد که باید دهم و پانزدهم بازی کنم؟ آیا دور برگشت هم 3 بازی ما را داخل خانه می‌اندازید؟ خواسته‌مان این است که بازی‌های تیم ما را هم طبق برنامه برگزار کنید. باشگاه استقلال اعلام کرد اگر پرسپولیس با سپاهان بازی نکند، دربی به میدان نمی‌رویم. چرا آن بازی می‌شود انجام شود، بازی های ما نمی‌شود؟ من می‌خواهم این اتفاق بیفتد و همه تیم ها سر وقت خودشان بازی کنند. ما 4 روز یکبار بازی می‌کنیم اما سر وقت خودمان.

فقط یک تیم خاص از برنامه لیگ راضی است!
هواداران فوتبال و طرفداران فولاد همه می‌خواهیم حق به حقدار برسد. ما باشگاه فولاد هستیم و هواداران توقع دارند از تیم‌شان دفاع کنیم. خیلی جالب است همه تیم‌ها ناراضی اند و خودتان می‌دانید که فقط کدام تیم راضی است! منتهی باید شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد. بازی های عقب افتاده پرسپولیس را برگزار کنید اما طوری نباشد که ما 10 بازی کنیم، یک باشگاه 8 تا و یکی 9 تا.
این شاهکار برنامه ریزی است
ما خواهان این بودیم که بازی ما با سپاهان را عقب افتاده کنید. بازی های دیگران را همه جابه جا کردند تا راضی باشند اما برای ما نکردند. این یک شاهکار در برنامه ریزی لیگ برتر است که نمی‌توانند برنامه درست بریزند. در همین برنامه 3 هفته ای هم می‌بینیم که تعداد زیادی اشتباه در آن وجود دارد!
کسی موفق می‌شود که زورش بیشتر است
واقعیت فوتبال ما همین است. همه چیز بهم می‌آید. جای گله‌ای هم نیست. سازمان لیگ اینطور برنامه ریزی می‌کند و اعتراض ها بلند می‌شود. در همه جای فوتبال ما اینطور است. تنها کسانی موفق می‌شوند که زورشان بیشتر است چون نفع آن مهم‌تر است.
باید با مدعیان بیرون از خانه بازی کنیم
تیم من بازی عقب افتاده ندارد؛ پرسپولیس بازی عقب افتاده دارد اما همه مسابقاتش بعد از ما است! آخرش شرایط طوری می‌شود که باید با مدعیان قهرمانی در بیرون از خانه بازی کنم! من متوجه نمی‌شوم که چرا باید برنامه را جابه‌جا کنند. اگر اینطور است بگویند ترتیب بازی های دور برگشت هم اینگونه است و ما 3 بازی داخل خانه داریم!
در مسجدسلیمان مشکلات داشتیم
این هفته ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان برگزار شد. برف سنگین بود و پارو نشد. هفته قبل در مسجدسلیمان بازی کردیم. شما باید کاور تیم میزبان روی زمین را می‌دیدید. برق قطع شده بود، نمی توانستیم جلسه فنی برگزار کنیم. شرایط غذا و هتل هم که مشخص بود. فوتبال ما همین است. تا موقعی که بخواهیم همه چیز را با دوستی و تلفن رفع کنیم، همین آش و همین کاسه است. به سهیل مهدی و ناظر بازی در مسجدسلیمان مشکلات را گفتیم اما کسی گوش نکرد. خداراشکر بازی پرسپولیس به عنوان یک تیم پرطرفدار دیدیم که بازی با نساجی اش را چطور زوم کردند.
نمی‌گذارند میزبان جام ملت‌های آسیا بشویم
تمام بازی هایی که می‌کنیم را کشورهای عربستان و قطر عکس و فیلم می‌گیرند و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهند که نتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا بگیریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---