FooladFc.ir

تقدیر باشگاه فولاد از حرکت ارزشمند پزشکیار فولادنوین

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در مراسمی از منصور جباری، پزشکیار تیم فولادنوین خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان در بین دونیمه دیدار تیم های فولادنوین اهواز و نفت و گاز گچساران از منصور جباری پزشکیار باسابقه و زحمتکش فولادنوین به دلیل اقدام ارزشمند و به جای ایشان در نجات جان بازیکن تیم حریف تقدیر و تشکر کردند.

منصور جباری در حاشیه این مراسم ضمن شرح ماجرا، گفت: در نیمه دوم دیدار تیم های فولادنوین و امید گناوه از هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، جاسم یاسر الهایی دروازه بان حریف در هنگام دفع توپ به شدت با تیرک عمودی دروازه برخورد و دچار مصدومیت می شود.

پزشکیار تیم فولادنوین در ادامه گفت: پس از این اتفاق بازیکنان هر دو تیم اعلام می کنند که شرایط نامبرده بحرانی است و ما نیز سریعاً بالای سر بازیکن رفته و مشاهده کردیم که بر اثر شدت برخورد، چشم های بازیکن برگشته و راه تنفس ایشان نیز مسدود شده که با توجه به این شرایط اقدام به احیا و کمک نفس کردیم و به لطف خداوند متعال، این بازیکن خوزستانی چشمانش را گشود و به زندگی بازگشت. گفتنی است؛ طی روزهای گذشته نیز آقای حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال نیز با ارسال نامه ای به باشگاه فولاد خوزستان مراتب قدردانی خود را از امدادرسانی به بازیکن مصدوم حریف و اقدامات به جای پزشکی از سوی آقای منصور جباری اعلام کرد.

کد خبر : 10120 - دوشنبه 25 اسفند 1399 - 16:3
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است