1403/01/10
12:9
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401 4:4

نکونام: به قول‌هایی که داده بودم، عمل کردم

تیم فولاد خوزستان با تساوی امشب به عنوان تیم صدرنشین گروه سوم‌رقابت‌‌های لیگ قهرمانان صعود کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی مقابل شباب الاهلی امارات اظهار داشت: به فوتبال ایران، مردم استان خوزستان و هوادارانمان تبریک می گویم. با صدرنشینی در گروهمان نشان دادیم چه تیم با کیفیتی هستیم. در این گروه با دو تا از بهترین تیم های قطر و امارات مقابله کردیم. باعث خوشحالی است که ما تورنمنت را بدون باخت پشت سر گذاشتیم. توانستیم 12 امتیازبگیریم که کاربزرگی بود. واقعا به بازیکنان خسته نباشید می گویم.
وی افزود: در بازی هایی هم که مثل امروز از دست دادیم، علیرغم تذکری که به بازیکنان داده بودم اشتباه کردند و باعث شد مساوی کنیم. آمده بودیم بازی را ببریم. خوب و با برنامه بازی کردیم ولی روی یک اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کردیم.  میخواستیم سرگروه شویم که لیاقتمان را نشان بدهیم. فکر می کنم این کار را انجام دادیم. ولی امروز مشخص شد که در تورنمنت‌های بین المللی نیاز به هزینه و سرمایه گذاری است.

نکونام گفت: خوشحالم از اینکه ما در آینده در این جام هستیم. تیم های بزرگی از این تورنمنت کنار رفتند. ما الان جزو 8تیم برتر غرب آسیا هستیم. خوشحالم و باعث افتخارم است که فولاد خوزستان از ایران توانسته این افتخار را به دست بیاورد. باید از بازیکنان کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

سرمربی فولادخوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص برنامه ریزی برای سال آینده این تیم گفت: نکته‌ای در ایران هست که شما از فردا خبر ندارید. سال گذشته تیم من قهرمان جام حذفی شد ولی فردای آن روز باشگاه ترجیح داد یک مربی دیگر بیاورد. من از فردای خودم خبر ندارم. در ایران اتفاقاتی می افتد و ما این شرایط را داریم. نمی دانیم فردا هستیم یا نیستیم. ولی اگر باشم برای کار سال آینده‌مان برنامه ریزی دارم. تیم ما باید خیلی تقویت شود. برای بازی در آسیا نیاز به نفراتی داریم که بتوانند کیفیت فنی و تجربی تیم را بالا ببرند. آنجا جای اشتباه نیست که بخواهیم رفتارمان مثل بازی های گروهی باشد.

وی افزود: آنجا باید حرفه ای عمل کنیم. اگرباشم قطعا برای کاربرنامه ریزی دارم. اگر نباشم برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت می کنم. فکر می کنم در در این سه سال که من در خدمت باشگاه بودم، افتخارات خوبی به دست آوردیم. امسال هم دو قول به مردم خوزستان و هوادارانمان دادم. یکی قهرمانی سوپر کاپ بود که خداراشکر توانستیم آن را ببریم. دیگری صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود. این دو کار را انجام دادیم و شرمنده مردم نشدیم. واقعا در خوزستان مردم عاشق فوتبال هستند. تمام دلخوشی آن ها فوتبال است و این کوچکترین کاری است که می شود برایشان انجام داد. از راه دور دست تک تکشان را می‌فشارم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که سال آینده هم باشگاه فولاد ان شاالله آبروداری کند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---