1403/01/10
12:8
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 03 شهریور 1401 20:27

نکونام: خوشحالم هواداران را فردا در کنارمان داریم

تیم فولاد خوزستان فردا در دیداری از هفته سوم باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تراکتور برود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از بازی تراکتور حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: از پارسال که ما یک بازی نصفه و نیمه اجازه حضور هوادارانمان را دادند تا امروز آنها را نداشتیم و خوشحالیم که فردا آنها را در کنارمان خواهیم داشت. انرژی مثبت و تشویقشان می‌تواند فردا به تیم انرژی مضاعف می‌دهد. امیدوارم فردا فقط به بازیکنانمان این انرژی را بدهند که تا دقیقه ۱۰۰ برای موفقیت فولاد تلاش کنند. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم اگر قرار است ورود بانوان در جاهای دیگر کشور عزیزمان انجام شود، در ورزشگاه ما هم این بیفتد.

نکونام در مورد بازی تراکتور عنوان کرد:می‌دانیم تراکتور تیم خوبی است؛ آنها یک امتیاز دارند اما این ما را گول نمی‌زند. این باکیفیت و قابل احترامی هستند و بازی آنها را دیدیم و آنالیز کردیم. ۱۵ بازیکن در تیمشان جابجا شده. مربی خوب و بزرگی دارند که در چمپیونزلیگ مقابل مربیان و تیم‌های بزرگی قرار گرفته و آنها را شکست داده. خارجی‌های باکیفیتی دارند و تیم کاملا متفاوتی هستند و بازی سختی داریم. امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد و تمام بازیکنان با تمرکز بالا فعل خواستن را صرف کنند و با بهترین عملکرد به موفقیت برسیم.

وی افزود: همانطور که در تیمم دفاع را از نفر اول تیممان به عنوان فوروارد می‌بینم، برای من گل زدن هم همینطور است. برای من مهم نیست چه کسی چه کار می‌کند و چه کسی گل می‌زند. برای من طراحی حملات مهم است، دیدید مقابل پرسپولیس تیم ما با دو فوروارد بازی کرد و فردا هم برنامه ما این است که با دو فوروارد بازی کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به گل برسیم. در تمام دنیا این خواسته همه بازیکنان است که گل بزنند اما در نهایت این تیم است که گل می‌زند و این تیم است که باید باهم کنار هم زحمت بکشند و گل بزنند. امیدوارم فردا یک مقدار هم در ضربات آخر خوبی که می‌زنیم، شانس هم داشته باشیم.

سرمربی فولاد در مورد جذب دلفی توضیح داد: یونس دلفی قبل از اینکه پیش فصل شروع شود، صحبت‌هایی را با او مستقیما انجام دادم اما این کار دیر انجام شد و دیر به تیم ما اضافه شد. از منظر شرایط بدنی یک مقدار از تیم قطعا عقب است و الان به صورت ویژه کار بدنسازی می‌کند. او بازیکن باکیفیت و جوان و خوب و آینده داری است و امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشیم و به یکدیگر کمک کنیم تا در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند. امیدوارم این اتفاق نه فقط برای او که برای همه بازیکنان ما رخ بدهد.

نکونام در مورد انتقال سعید عزت‌اللهی گفت: مستقیم با سعید عزت‌اللهی صحبت کردیم و اول اینکه او از دوستان خوب من است و ما کنار هم بودیم در تیم ملی. اما خود او نمی‌خواهد در ایران بازی کند و حتی پیشنهاد سایر تیم‌ها را هم گفت. برای او آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---